Såg den här när ja surfa runt på tradera:P Kanske kan va nått o lägga bud på;) Ska iallafall bli spännande o se vad den går för! den är ju bara för läcker!! http://www.tradera.com/auction/Fordon__ … d_26736575
Asså... extra utrustad för 350 k ? VART? vet någon vad det sitter för motor i den? visst är den fin men hur kan man felbedömma 350.000 kronor ? ( fatta inte de som gjorde iordning bilen hur mycket det och det var värt i pengar? kanske trodde att NOS'en kostade 50 papp och vingen 20 )..
jaja, hade jag haft 350.000 hade då bilen iallafall blivit mer "speciell" . alla tycker olika... bara en åsikt
haha han ljuger ju så det stänker om det "bara ljudet kostar 95k", läs i infon, vart ligger dom pengarna då? 350k utrustning, jojo. men 70k kanske den är värd...
Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
haha han ljuger ju så det stänker om det "bara ljudet kostar 95k", läs i infon, vart ligger dom pengarna då? 350k utrustning, jojo. men 70k kanske den är värd...
haha! ja han la ju till dedär om stereon i slutet bara för att han tyckte att priset va för lågt:P
När jag ser sådana här byggen uppskattar jag min egen bil mer och mer... (och många andras med för den delen) Räknar jag högt kan jag inte få ihop värdet på prylarna inkl bil till 200.000. Och oaktat det tycker jag attvissa saker inte är särskilt smakfullt gjort. Kolla tex handbromsen, rpm-hatthyllan osv.