jag dyker nog upp i Golf 2an.. då Golf 4an inte klara besiktningen me luftfjädringen så har lite mek kvar med den lär ju ta med kameran också , annars vore det ju som att gå utan kläder..
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
jag dyker nog upp i Golf 2an.. då Golf 4an inte klara besiktningen me luftfjädringen så har lite mek kvar med den lär ju ta med kameran också , annars vore det ju som att gå utan kläder..
kommer det kameror då får ja nog fan pallra mig till car clean imnorrn å tvätta lite haha annars skitar ja ner alla andra oxå
hahah då lär ju bilen din va redigt skitig om den smittar av skiten på andras bilar
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Skulle ha fått på min nya front idag, men de blev ingenting pga strul med lacken. Typiskt. (min nuvarande är paj). Plus att den avtagbara dragkroken är dåligt smord och inte vill lossna för tillfället. Skitig är bilen också.. typiskt.