toyota skrev:
Tyfors skrev:
toyota skrev:
Du har haft några då 😅 och jag har/haft jaaa 30 bilar eller om det är strax över 😅 nu har man 10st av dom
Nyare BMWs är fina men man är inte så sugen på en om den bara börjar krångla 😅 för bara i inköp är dom ju värdefulla också
Får vell nog köra med min E61a lite till👍 fint då folk tror den är nyare en 2005 också så det gör ju inget då 😅😅
Hunnit med ett gäng men klart mest oplar 😉
Ja skulle vilja ha en rally kadett 78--79 eller en ascona a å en Commodore eller en kapitän hehe.
Du är på go väg iaf å komma upp i ett gäng 😉
Jo e61:an ser möe nyare ut än va den är. Men dom är dyra här än 😐 fast e39:an börjar oxå bli dyra. En 530d med full m sport kommer sällan ut. Dom som legat ute i år har legat för 56-70000 😐 nu finns den ingen
Jo ja tror E60/61 börjar gå upp i pris igen 😅😅
Min är en 530D med fabriks Msport 👍
Tysk import 2013
Panorama tak
Stora navigator skärmen
Stort ljud packet
Xenon halvljus och lite annat smått är vell det som hör till min lyx 😅😅
Panorama är ett måste. Stora ljudpaketwt låter helt ok 😃
Har länge inne på att skaffa en men jobb kompisen skaffa en dock bara 525 å utan m sport men ja fick jämt skruva åt han å de va alla möjliga fel på den. Kanske ett måndags exemplar men ja har inte alls begäret nå mer att ha en sån efter de 🤣🤣🤣
Men fortfarande en snygg bil 😃
Men anser att e39:an är både trevligare å mer hållbar.
När ja kommer hem från semestern så måste ja byta avgassystem. Nåt har släppt inne i sista burken skramlar illa 😐 å ja har lyckats göra en liten på sparklådan efter nån av alla grusvägar. Mina 19" gilla inte heller grus. Har lite kant märken nu 😐
(Bara fantasin sätter gränserna)