Köper du en WRX så kommer du att byta ner dig, tyvärr ingenting att diskutera. Jag kan nog lova att om WRXen inte är trimmad så är Civicen snabbare rakt fram dessutom.
Verkar ändå vara lite folk som tycker att jag ska behålla min lilla ängel
Känner lite också att det hade varit gött med 4dörrar å lite sånt
Jag hade bytt till Imprezan:) Tycker de är både snyggare, samt roligare att köra och går även bättre än CTR, Sen är det ju lättare att trimma imprezan också;) Och boxer ljudet är ju bara så jävla härligt:P
Jag hade bytt till Imprezan:) Tycker de är både snyggare, samt roligare att köra och går även bättre än CTR, Sen är det ju lättare att trimma imprezan också;) Och boxer ljudet är ju bara så jävla härligt:P
Visst är det!
Dock känns det som att det ska till rätt mkt mos i dom för att dom ska gå bättre än min CTR. Visst 4*4 i starten, men rullande tror jag att min ctr spinner på snabbare. Känns som man tappar så mkt effekt med 4*4. Iofs lär jag ju ha den roligaste vintern i mitt liv
Hade bytt tvärt. Hade växellådsras i vinter men det blev ett par veckor i snön och det är rooooooligt Låter du JRM eller autotech gå lös är du snabbare än CTR:en alla gånger. Har aldrig rejsat med just en civic men golf r32 fick smisk någorlunda enkelt iaf..
Att säga att CTR är bränslesnål är ju lögn. Min drog drygt 1 liter milen. Jag tycker du ska byta. En impreza är antagligen roligare.
Dem är endå bra snåla när man gasar, i alla fall jämfört me min saab me 2liter milen+ när man gasar medans en civic ligger mer på 1,5 mer eller mindre. Hade tagit civicen lätt, mycket snyggare och går förmodligen bättre både i svängar o rakt fram förutom i starten.
Har provkört kärran nu. Kan bara säga en sak. JAG ÄLSKAR DEN!!!!! svängde å promsade ifos sämre men fan vilken rolig bil! sjukt kul med 4krafs med!
dock skulle det 40 mellan, så vi får la se om den va så jävla mycket roligare
Vad var det för årsmodell du skulle ha? Antar att det är 02-05? Kompisen hade en Wrx 05. Den var väldigt mesig om man jämförde med den äldre modellen. Iofs hade han en GD då. Det krävs kanske lite för att få samma körglädje som med CTR men jag skulle valt Imprezan om jag var i din sits.
Saknar min impreza lite. Det är jättebra bilar och jag hittar inget negativt med dom alls faktiskt men sti är nog att föredra
Ja, verkligen. Helt underbar bil! Dock väldigt mycket båtigare än min ctr Men är la som du säger, sti:n är kanske att föredra. Dock ligger ju prislappen å försäkringen efter det också