Var en sväng i Danmark i helgen och tävlade.
150.5dB vid 35Hz, detta gjordes efter en repa Bass Race och jag gjorde det med ett svep och för säkerhets skulle så gjorde jag två svep med olika frekvenser
Jay var galen på mig
Märks att det var ett tag sen man körde dB Drag, när det var dax för final så körde jag 34Hz men rullade volymen för fort så två steg gick i protect så det blev 147.x eller nått sånt i final repan, men i.o.m att jag var själv i klassen Extreme 2+ så vann jag.
(Körde i extreme p.g.a att jag inte hade något innertak.)
Lyckades även vinna Bass Race 139.9 klassen, var trött nervös och lite extra virrig så jag visste inte äns att det var finalen som vi körde, så typ en halvtimme efter den tävlingsomgången så gick jag till dommaren och frågade hur många gånger till som jag skulle tävla...
Han bara tittade på mig som ett frågetecken... "-Men du vann ju finalen för en stund sen!"
Haha snacka om att man hade noll koll
Jag skyller på att danska är svårt att förstå! Och om Dreddan påstår att han hade sagt till mig att finalen gick vid kl 1 så stämmer det säkert, men skånska är ju samma sak som danska, svårt att förstå :p
Jag vill passa på att tacka Jay, Benjamin, Dreddan, Anders & Stefan för en riktigt bra helg med gott sällskap!
Sen vill jag tacka Jörgen för en bra tävling, det var kul att träffa ett gäng av de danskarna som jag träffade under EM 2004, ännu en gång!
Var dessutom kul att B2 tog hem en del pallplatser, har inte 100% koll men jag vet att B2 produkter satt i följande:
1:a plats: Street C, Bass Race 139.9 (& Ex 2, men det kan man knappast räkna;) )
2:a plats: Bass Race 149.9 och Bass Race 139.9