Stämmer bra det skicka ett pm, tar på platserna snabbt nu.
Har du räknat med mig? hehe
Självklart är du medräknad.
M.v.h. Andreas
Bra de.. är riktigt laddad nu.. tror dock som de blir svårt att va snabbast iår, känns som de blir hårdare motstånd iår, samt att folk kommer fuska och köra på R-däck och grejer..hehehe Får se vad jag skall ha som ess i rockärmen?!
Blev lyckat förra gången så nu kör vi igen! En liten teaser, ni får boka in lördagen den 9/5! Mer info kommer inom kort! Har ni frågor så skicka de via pm/mail eller ställ de här i tråden.
Priserna är nu ordnade...
Ett tips är att ni som deltager kämpar om precis alla placeringar för det kan löna sig i form av ett pris.
Vilken flygbana är det ni menar? den utanför vinninga heter hasslösa sen finns de en till utanför lidköping mot ett ställe som heter råda flygbana.
Tror inte det kommer nämnas då det inte är meningen att dra dit en massa publik.
Precis önskar inte massa folk då jag inte tror att någon av deltagarna har lust att gå efteråt och städa massa skräp m.m. Hoppas detta önskemål respekteras av alla. Har ni några frågor eller fundering så är det bara att skicka ett pm eller skriva här.
M.v.h. Andreas
Senast redigerat av Sportsedan (15 april 2009)
Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Vilken flygbana är det ni menar? den utanför vinninga heter hasslösa sen finns de en till utanför lidköping mot ett ställe som heter råda flygbana.
Tror inte det kommer nämnas då det inte är meningen att dra dit en massa publik.
Precis önskar inte massa folk då jag inte tror att någon av deltagarna har lust att gå efteråt och städa massa skräp m.m. Hoppas detta önskemål respekteras av alla. Har ni några frågor eller fundering så är det bara att skicka ett pm eller skriva här.
M.v.h. Andreas
Förstår dig helt!
Aja, knäpp en del kort så man får se Kommer definitivt återkomma när jag har en lite mer svängvänlig/effektstarkare bil
BTW: Korten när du "driftar" med Sportcombin, är dem tagna där ute också?