Får jag inte hem nya grenrörspackningar innan fredag har jag tyvärr inte möjlighet att dyka upp. Står med nerplockat grenrör med mera p.g.a. avgasläck. Menmen vi får hoppas på det bästa.
Ojdå, håller tummarna!
Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Blir det som superstage lr liknande? hur lång tid kommer ni vara där? verkar vara bra uppslutning kanske hade varit ide med ett event till
//Andreas
Kanske finns en plats till dig, återkommer under dagen. Åt superstage hållet blir det nog, ingen kopia rakt av dock. Körning 9-16 är tanken. Det är inte omöjligt att det återkommer, om det är uppskattat :p
M.v.h. Andreas
Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Får tacka så jättemycket för en riktigt kul dag! Va riktigt roligt att få testa på att köra lite slalom! Det var nog nått av det bästa jag gjort, även om man var långt ifrån den bästa föraren! Var dock tyvärr tvungen att ge mig hemåt aldeles för tidigt pga lite mindre roliga omständigheter. Som tur var så han jag köra en hel del när de flesta var på lunch! Så jag känner mig nöjd!
vädret va ju väldigt växlande, två rejäla skurar gjorde de riktigt blött, men med den viden torka de snabbt när de höll upp^^ hehe
Kul dag i övrigt iaf!
Synd bara att man inte hamna på kort i länken innan..=/ hehe
Fick tyvärr inte med alla bilar när jag fotade! Hade tänkt fota mer på eftermiddagen, men var tvungen att åka hem =/ Såg att det var fler som fotade så vi får hoppas det kommer upp lite mer bilder!
vädret va ju väldigt växlande, två rejäla skurar gjorde de riktigt blött, men med den viden torka de snabbt när de höll upp^^ hehe
Kul dag i övrigt iaf!
Synd bara att man inte hamna på kort i länken innan..=/ hehe
Fick tyvärr inte med alla bilar när jag fotade! Hade tänkt fota mer på eftermiddagen, men var tvungen att åka hem =/ Såg att det var fler som fotade så vi får hoppas det kommer upp lite mer bilder!