ja typ 220 st. kolla på evenemang och sen östra götaland så hittar du tråden.a6 är visst 15min promenad typ. du har ju hela kvällen på dig annars.blir ju stor träff efter elmia
ja typ 220 st. kolla på evenemang och sen östra götaland så hittar du tråden.a6 är visst 15min promenad typ. du har ju hela kvällen på dig annars.blir ju stor träff efter elmia
jag kan nog säga att det är mer än 15 min gångväg är en ganska bra bit.. det är 2 infarter från motorvägen innan elmia uppfarten
jag ska köra med s60in dit btw
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se
Trevligt med bilträffar, synd bara att Elmia envisas med att ha halvnakna tjejer som springer runt och gör reklam för diverse företag som t.ex säljer fälgar.
Vid ett ställe så stod det två översminkade tonårstjejer och lutade sig mot en golf 2:a, nästan så man fick hålla sig för skratt..
Kan ju säga att det inte blir nått återbesök på den mässan för min del, synd för det är kul med bilträffar ..
Trevligt med bilträffar, synd bara att Elmia envisas med att ha halvnakna tjejer som springer runt och gör reklam för diverse företag som t.ex säljer fälgar.
Vid ett ställe så stod det två översminkade tonårstjejer och lutade sig mot en golf 2:a, nästan så man fick hålla sig för skratt..
Kan ju säga att det inte blir nått återbesök på den mässan för min del, synd för det är kul med bilträffar ..
förresten, ang lördag kväll? någon som vet hur och "vart" allt kommer hända, OM någonting kommer hända. är det värt at stanna kvar tills på kvällen? och TYP vilken tid börjar allt isåfall? så man inte väntar och kl 9 åker man hem fast det kanske börjar dra igång vid 10
Några jobbarkompisar som undrar och skulle vilja veta om man ska ner på morgonen eller vänta lite tills framm på dagen.
haha ja, att gå från A6 till Elmia är nog en bedrift som jag vill se någon göra Speciellt om ni ska gå i klunga dessutom ;P