2996
Sök

Angående: Vilka bilar kommer ner på elmia på lördag? ni som står på parkeringen :)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
Tänkte bara i brist på annat kolla vilka som ska ner på lördag och kolla på elmia. och vilka bilar som kommer stå ute på parkeringen? smile

Blir nog lite bild tagning bara på vägen in och ut från mässan haha smile
Senast redigerat av chrizz (7 april 2009)

3 295 Inlägg
6 april 2009
kanske nån av mina bilar, det är ju nästan häftigare bilar på parkeringen wink

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
Slave_joe skrev:
kanske nån av mina bilar, det är ju nästan häftigare bilar på parkeringen wink

Jo kan vara lite normal snygga bilar. där inne är dom mest överdrivet snygga smile blir det nå spännande på kvällen då? tongue

424 Inlägg
6 april 2009
jag och reste nav karavanen kommer visst att stå på a6

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
meatos skrev:
jag och reste nav karavanen kommer visst att stå på a6

Oh smile vilka är med i den då? eller ja.. hur många haha. a6? vart tusan är det? haha är inte riktigt därifrån tongue

424 Inlägg
6 april 2009
ja typ 220 st. kolla på evenemang och sen östra götaland så hittar du tråden.a6 är visst 15min promenad typ. du har ju hela kvällen på dig annars.blir ju stor träff efter elmia
Senast redigerat av meatos (6 april 2009)

Konsult
1 247 Inlägg
6 april 2009
Min stackers Saab samt en 99 EMS Turbo om allt forskrider som väntat smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
Tagg3N skrev:

ahaa smile jaja. har du flyttat till smedjebacken igen eller?

Det vart bara kattskit av saaben med koplingen hahaha. bytte bort den mot en 940 istället. kolla in snygg parkeringen på galleriet tongue

plattsättare!
804 Inlägg
6 april 2009
meatos skrev:
ja typ 220 st. kolla på evenemang och sen östra götaland så hittar du tråden.a6 är visst 15min promenad typ. du har ju hela kvällen på dig annars.blir ju stor träff efter elmia

jag kan nog säga att det är mer än 15 min gångväg är en ganska bra bit.. det är 2 infarter från motorvägen innan elmia uppfarten smile

jag ska köra med s60in dit btw smile

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Konsult
1 247 Inlägg
6 april 2009
Dark_Angel skrev:
Tagg3N skrev:

Det vart bara kattskit av saaben med koplingen hahaha. bytte bort den mot en 940 istället. kolla in snygg parkeringen på galleriet tongue

Yepp, nu har jag flyttat till byn igen.. Skönt på sätt och vis..

men åter till topic.

Verkar bli lite fler: ng900 2.0T, en Sierra Cosworth, og900 Aero och en 9000 Aero smile Blir inte så tokigt ändå

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
Tagg3N skrev:
Dark_Angel skrev:
Tagg3N skrev:

Yepp, nu har jag flyttat till byn igen.. Skönt på sätt och vis..

men åter till topic.

Verkar bli lite fler: ng900 2.0T, en Sierra Cosworth, og900 Aero och en 9000 Aero smile Blir inte så tokigt ändå

Blir nog kanon. som tidigare sa. kanske roligare och fränare bilar på parkeringen än inne hehe smile

25 Inlägg
7 april 2009
Trevligt med bilträffar, synd bara att Elmia envisas med att ha halvnakna tjejer som springer runt och gör reklam för diverse företag som t.ex säljer fälgar.

Vid ett ställe så stod det två översminkade tonårstjejer och lutade sig mot en golf 2:a, nästan så man fick hålla sig för skratt..

Kan ju säga att det inte blir nått återbesök på den mässan för min del, synd för det är kul med bilträffar ..

Administratör
11 915 Inlägg
7 april 2009
Är det något fel på evenemangsoforumen eller? smile

Flyttar rätt...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

285 Inlägg
7 april 2009
Enchanter skrev:
Trevligt med bilträffar, synd bara att Elmia envisas med att ha halvnakna tjejer som springer runt och gör reklam för diverse företag som t.ex säljer fälgar.

Vid ett ställe så stod det två översminkade tonårstjejer och lutade sig mot en golf 2:a, nästan så man fick hålla sig för skratt..

Kan ju säga att det inte blir nått återbesök på den mässan för min del, synd för det är kul med bilträffar ..

och varför klaga?

586 Inlägg
7 april 2009
Jag kommer med 965 smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
chrizz skrev:
Är det något fel på evenemangsoforumen eller? smile

Flyttar rätt...

Upps haha smile ska försöka välja rätt nästa gång tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
förresten, ang lördag kväll? någon som vet hur och "vart" allt kommer hända, OM någonting kommer hända. är det värt at stanna kvar tills på kvällen? och TYP vilken tid börjar allt isåfall? så man inte väntar och kl 9 åker man hem fast det kanske börjar dra igång vid 10 tongue

Några jobbarkompisar som undrar och skulle vilja veta om man ska ner på morgonen eller vänta lite tills framm på dagen. smile

747 Inlägg
7 april 2009
S70R Lazerblå kommer stå parkerad. tongue

Älgahäng Räjsing Club

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
horsekiller skrev:
S70R Lazerblå kommer stå parkerad. tongue

Tjusigt smile den ser man nog på håll iallafall. ganska blickfångande färg tongue

stray dog
197 Inlägg
7 april 2009
meatos skrev:

haha ja, att gå från A6 till Elmia är nog en bedrift som jag vill se någon göra tongue
Speciellt om ni ska gå i klunga dessutom ;P

......... att jag ens orkar bry mig......

Sök