Fick nån skum idé att vi skulle ta en nationell Garaget-träff.. Fast på hemsidan.
Det där rekordet på 5725 besökare samtidigt borde kunna gå att bräcka lätt! Snart ett år gammalt ju!! Vore roligt att komma upp på 5-siffrigt!!
Förslagsvis tar vi det på en vardag då dom flesta börjar vara ute o ränna på helgerna nu i vårtiderna.
Sen vore det roligt med t.ex. en timme där man bara kommenterar bilar. Så kanske Chrizz kan kolla antalet kommentarer vi kommer upp i under en timme (eller mindre).
Sen vet jag inte hur bra koll Chrizz eller andra har på statistik.. Men någon form av tävling kanske går att ordna? Vad vet jag.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3
jag har lääänge tänkt på d med att bräcka besökarantalet... tycker inte heller d vore så svårt.... klart jag e med i alla fall! hade varit sjukt ball att få upp d rejält!
Jag tror att rekordet slås ändå runt mitten av maj, men vi får väl se
Ganska givet, jag fyller ju år då...
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Jag e på. vore skit kul o få upp de ti 5siffrigt som sagt
5siffrigt var väl att ta i?
"Bestämmer" man en tid så är det väl inte spec svårt att komma upp i 10 000...reggade+oreggade. Dock krävs de nog en hel del tur hehe...
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Får man en peak på 10k inloggade samtidigt så är det väldigt långt ifrån normalt då gamla rekordet stått sig i ett år trots att användarantalet ökat rätt bra sedan dess.
Känns ju lite sådär seriöst när det ska säljas annonsplats om toppsiffrorna på sidan är "framtvingade" och dubbelt mot den "ärliga" toppen.
Med ett växande medlemsantal och en kommande högsäsong så kommer det naturligt ändå förr eller senare:)
Bättre att var och en lägger lite tid på att höja nivån på forumet och besöker trådar där man kan tänkas hjälpas till.
Och hur kul är det om det står topp 10.000+, det kommer garanterat stå sig ohotat länge om inte liknande tråd kommer till nästa vår om att ta 15000+?
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg