2420
Sök

....

480 Inlägg
21 april 2009
JOCKE_ST skrev:
eksten skrev:
JOCKE_ST skrev:

haha ja för där lär man ju inte bli duktigt f*ckad ju tongue haha men d får nog vi fordägare bjuda på smile

ni får försprång big_smilebig_smile

haha ja vaddå? typ 200m försprång på 201 meters eller wink haha nä men d hade varit kul att se hur mycket smisk man hade fått smile

så jäääätte mycket mer effekt än dig har jag inte wink och din väger nog mindre? (ca 1800 väger min)

212 Inlägg
21 april 2009
eksten skrev:
JOCKE_ST skrev:
eksten skrev:

ni får försprång big_smilebig_smile

haha ja vaddå? typ 200m försprång på 201 meters eller wink haha nä men d hade varit kul att se hur mycket smisk man hade fått smile

så jäääätte mycket mer effekt än dig har jag inte wink och din väger nog mindre? (ca 1800 väger min)

men du har ju 4 drivande hjul tongue jag har bara två och i fel ände dessutom ju tongue haha min väger 1440 men vi får ju köra och se hur mycket du vinner med smile

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

480 Inlägg
21 april 2009
JOCKE_ST skrev:
eksten skrev:
JOCKE_ST skrev:

men du har ju 4 drivande hjul tongue jag har bara två och i fel ände dessutom ju tongue haha min väger 1440 men vi får ju köra och se hur mycket du vinner med smile

jojo, ifrån stillastående så vinner jag garanterat om ajgi nte fuckar upp starten wink men motorvägskörning tror jag det hade varit svårare på roll

212 Inlägg
21 april 2009
eksten skrev:
JOCKE_ST skrev:
eksten skrev:

jojo, ifrån stillastående så vinner jag garanterat om ajgi nte fuckar upp starten wink men motorvägskörning tror jag det hade varit svårare på roll

jo d e kanske sant smile men nästa träff ger nog möjlighet till att prova båda tror jag tongue

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

480 Inlägg
21 april 2009
JOCKE_ST skrev:
eksten skrev:
JOCKE_ST skrev:

jo d e kanske sant smile men nästa träff ger nog möjlighet till att prova båda tror jag tongue

jag är aldrig svår big_smile

212 Inlägg
21 april 2009
eksten skrev:
JOCKE_ST skrev:
eksten skrev:

haha inte jag heller smile inte ens när jag vet att jag kommer få smisk wink

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

Hamster
817 Inlägg
21 april 2009
eksten skrev:
JOCKE_ST skrev:
Biggi skrev:

du får gärna köra mot mig med smile

haha keller nu har du snart fullbokat med körningar ju för mig slipper du inte undan att köra mot tongue

glöm inte mig big_smile

doh!! Kan vi inte ta det i en konbana? tongue
Om ajg förlorar kommer jag att skylla på mina asfaltmattor smile bara så ni vet!!

480 Inlägg
22 april 2009
Keller skrev:
eksten skrev:
JOCKE_ST skrev:

haha keller nu har du snart fullbokat med körningar ju för mig slipper du inte undan att köra mot tongue

glöm inte mig big_smile

doh!! Kan vi inte ta det i en konbana? tongue
Om ajg förlorar kommer jag att skylla på mina asfaltmattor smile bara så ni vet!!

hahah det kan vi göra tongue

480 Inlägg
22 april 2009
JOCKE_ST skrev:
eksten skrev:
JOCKE_ST skrev:

haha inte jag heller smile inte ens när jag vet att jag kommer få smisk wink

härligt! big_smile

1 513 Inlägg
22 april 2009
haha akta er!! tongue

905 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
haha vilka trevliga diskussioner (=. . . . Men vilken dag har folk möjlighet att komma och köpa medlemskort då?? kan offra 30min på lördagen smile och 20min på söndagen=). . skicka pm vid intresse av köp till helgen!!

480 Inlägg
22 april 2009
evo_krolle skrev:
haha akta er!! tongue

*skakar* lol

905 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
eksten skrev:
evo_krolle skrev:
haha akta er!! tongue

*skakar* lol

upp till bevis på vårt första event smile!!!!!!! hoppas ni kommer!!

Hamster
817 Inlägg
22 april 2009
haagi skrev:
eksten skrev:
evo_krolle skrev:
haha akta er!! tongue

*skakar* lol

doh!! Kan inte på Lördag sad
Men du brukar vara på söndagsträffarna va?

1 513 Inlägg
22 april 2009
Keller skrev:
haagi skrev:
eksten skrev:
*skakar* lol

doh!! Kan inte på Lördag sad
Men du brukar vara på söndagsträffarna va?

mmmm akta dig:) får kanske min pump j_vel imorgon sen...

1 513 Inlägg
22 april 2009
ska försöka komma loss på lördag tycker jag fler ska försöka!!! jag höör av mig sen haagi

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
23 april 2009
Ska ni inte till träffen i Ystad på Fredag?!

Hamster
817 Inlägg
23 april 2009
PointMan skrev:

nope.. Hinner inte sad

1 513 Inlägg
23 april 2009
PointMan skrev:

tiden räcker inte till allt sprit tarmen skriker:) haha

CNC-Operatör
90 Inlägg
23 april 2009
evo_krolle skrev:
PointMan skrev:

tiden räcker inte till allt sprit tarmen skriker:) haha

Hahahaha har du en sådan me ^^ smile

//Sandraah

Sök