shiee tar d såå lång tid att pimpa fälgar? Hoppas du får ett läckert resultat då, lycka till så ses vi när du blir klar, du behöver nog inte oroa dig XSC kommer nog finnas kvar då också haha
tiden räcker inte till allt sprit tarmen skriker:) haha
Hahahaha har du en sådan me ^^
fan inte rört den varan på 3månader PGA skrotet jag åker runt i
Hahaha näe skrot hade jag väl inte direkt kallat det för.... men så som de fint säger vill man vara "fin" får man lida pin detta gäller även ekonomiskt hahaha Och 3månader är väl kanske inte så jättefarligt? den överlever ju iaf man ska ju inte överkonsumera vitaminer till den sprittarmen heller haha
shiee tar d såå lång tid att pimpa fälgar? Hoppas du får ett läckert resultat då, lycka till så ses vi när du blir klar, du behöver nog inte oroa dig XSC kommer nog finnas kvar då också haha
Ha d gött...
Hm de tar inte långt tid att bredda dem, men jag få inte ringar förren onsdag ! har fått 2 st behöver 2 till :-( hahah ahaaa joo jag vet !!!
Ha d gött...
Hm de tar inte långt tid att bredda dem, men jag få inte ringar förren onsdag ! har fått 2 st behöver 2 till :-( hahah ahaaa joo jag vet !!!
Jaha ja... inte lätt att göra något när man saknar en del
Jag orkar inte köra till HBG men jag orkar köra till Ystad? ^^ haahaha
Jill skrev:
Kom ner till oss andra i Ystad!
Så kan vi lösa vårt medlemskap!
Klart du gör... latmask
lite tråkigt att köra ditt när pärlan står hemma )=. . .
haha
Den fixas inför scf utstälningen.. det som fixas är - Polering -vaxning -rubbing -laga alla stenskott -dekal på fram rutan -trim -laga fronten (idioten som backa och stack ) -Bygga ner fronten 20mm -dra om sladdar till bagage luckan - lackera om inredning - byta DTM dämpare till japse!! -Bygga färdig undercarkitet -xenon 9000k eller 8000k ??? -polera inredningen -lackera muttrarna svarta
helt enkelt en jävla massa jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men har en s40 -08 att köra eller min gamla BMW m-sport!!