Hmmm... Jag kan tänka mig att betala 80:- bara för 'den goda sakens skull', om jag får ett konto att sätta in pengarna på. Se det som en förskottsbetalning.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Hmmm... Jag kan tänka mig att betala 80:- bara för 'den goda sakens skull', om jag får ett konto att sätta in pengarna på. Se det som en förskottsbetalning.
det är på g någon gång nästa vecka kommer det upp ett inbetalningskonto. .
kiki (G) MEDLEM nitro (G) MEDLEM fetazde (G) MEDLEM gtmannen (G) MEDLEM Fidd3 (G) MEDLEM PerraN1 (G) MEDLEM Biggi (G) MEDLEM Oka-visely (G) MEDLEM BlackEagle (G) MEDLEM supersupra87 (G) MEDLEM Tahii (G) MEDLEMEddiie (G) MEDLEM Bullet (G) MEDLEM eksten (G) MEDLEM DeFlo(G) MEDLEM eX3Me (G) MEDLEM Niibor (G) MEDLEM R1kard (G) MEDLEM cristo (G) MEDLEM More_HP_Please (G) MEDLEM nissan-max (G) MEDLEM Kingsambuca (G) MEDLEM aemkei (G)MEDLEM YoY0(G) MEDLEM JenzaN (G) MEDLEM Mustang (G) MEDLEM aamor (G) MEDLEM r0x0r (G) MEDLEM
undrar om ni behöver nån som fotar träffarna? du kan jue gokänna maj och skicka mail var eventen håller hus så ska ja försöka vara på så många som möjligt..
undrar om ni behöver nån som fotar träffarna? du kan jue gokänna maj och skicka mail var eventen håller hus så ska ja försöka vara på så många som möjligt..
Vi har några fotografer redan. Tyvär så får inte vem som helst komma på våra träffar då träffarna endast är för medlemmar. Haagi avgör vem som blir godkänd.
Vi har några fotografer redan. Tyvär så får inte vem som helst komma på våra träffar då träffarna endast är för medlemmar. Haagi avgör vem som blir godkänd.
Bra svar!! tyvärr är det så att klubben har redan några riktigt bra fotografer. . .
Det har inte med hur många vi behöver som godkänner honom, Vi har bestämt med alla dem andra medlemmarna att han inte är välkommen in i klubben, pga insidenten den 4 april.