Hallo.
Så här ligger det till:
Detta mailet skicka jag till Haagi:
"har du hittat någon anledning till varför jag inte är godkänd????
annars kommer jag starta en tråd om din klubb och se vad folk säger..."
Så svara han:
"saken är den att detta är en klubb där alla känner varandra. . så den enda gången någon kommer in i klubben är om det är någon medlem i klubben som har en kompis han eller hon kan rekommendera. . . som jag har sagt till andra folk. . det är inte alls min mening att göra folk arga eller att göra någon så att de känner sig utstöta. sen hoppas jag inte att du tror att jag är rasist för det är jag inte(eftersom jag inte är helt svensk själv,plus att 90% av mina kompisar har utländsk bakgrund). . Sen har folk tyckt att din uppvisning på den 4april cruisen var totalt livsfarlig. . du kunde faktiskt ha skadat någon (även om du har tränat på det i 100år och är duktig på det) så kan du inte styra över naturens lag. . det behöver inte vara ditt fel att du tappar kontroll över bilen. . .
MVH
XSC
Haagi
ha en trevlig dag. . ."
Sen skrev jag:
"Tja.
Vilket tillfälle menar du på 4april? när jag gjorde ringar?
Det är juh precis lika farligt som Suprorna gjorde burnout mindre än 1meter från publiken ? det är lättare och få sladd när man burnar frammåt, än att göra ringar.
Men skit i de nu, alla är där juh på egna risker, samma gäller lödde helsingborg osv, folk kan inte säga: "du får inte racea, du är livsfarlig, din bil har 600hk, den kan glida ut mot publiken"
alla är där på egen risk juh.
Bara för folk FRÅGA mig SNÄLLT (många från publiken: om att jag skulle göra ringar,
klart, jag var snäll och slet upp mina Micheline pilot sport 2 däck som kostar 4000kr STYCK, för att din träff skulle bli lite mer show !
Sen är det samma sak som händer uppe i elmia, där han och dom andra gör ringar med sina bilar, där står också publiken bakom ett sketet galler på sidorna.
färdig pratat om det nu, vi lägger ner det.
Sen Kajlie gick redan i godo för mig, och jag kan fixa upp fler som kan göra det...! minst 3till iaf..
Ska du godkänna mig nu då? eller
Ha det bra !
mvh Elias, Besviken för att man gör show för folk, så får man skit tillbaka !"
Sen nu har han loggat in fler gånger på garaget men jag får inget svar !
Jag kan nog fixa 30st som är på den listan MINST, som kan gå i Godo för mig.
Jag känner fler personer än dig som står på den listan, och dom vet vad jag är för person!
det är inte att jag tvingar mig in i din "klubb", det är en prencip sak !
Att du inte bryr dig om suprorna, skyline som börna i vartenda en hörna, sen när jag börna 2gånger på hela kvällen ska du hugga/hänga dig på!
Senast redigerat av Kungen-EssE (30 april 2009)