2271
Sök

Eftersnack: Karavan till Elmia från Göteborg (11 April)

631 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/63815/618264_mijb99.jpg
McDonalds Stig Center, 06:55
https://www1.garaget.org/gallery/archive/63815/618267_f7efuw.jpg
Precis lämnat GBG. 07:18
https://www1.garaget.org/gallery/archive/63815/618274_g5ivro.jpg
Utanför Bollebygd.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/63815/618278_x1kaip.jpg
Här stog det helt still ett tag.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/63815/618281_2ryero.jpg
Boråsare som står och väntar smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/63815/618283_ttppuh.jpg
Här låg jag i mitten av karavanen, minst lika mycket framför..
https://www1.garaget.org/gallery/archive/63815/618285_j28sh3.jpg
Avstånd, vaddå ? tongue   ( Rullade väl i 30 kmh här.. hmm )
https://www1.garaget.org/gallery/archive/63815/618291_vs0s8w.jpg
Framme! Wohoo! Bra parkeringar, inte överdriven kö in! helt perfekt!

*Laddar upp lite bilder*

Tyckte det blev riktigt bra till slut, och endast ett fåtal av den enorma mängd folk som dök upp höll på som idioter .

Vad hände , förrutom den lösa avgasdelen , därbak? Hörde " rykten " om någon i diket / Krock.
Senast redigerat av Arradin (11 april 2009)

33 Inlägg
11 april 2009
Det var väl lyckat:) Körde förbi "krocken", tror det var en S70 som smällt in i röven på en annan s70 och den bakre hade farit ner i diket(tror det var 2st s70, kan inte volvo så ypperligt).

180 Inlägg
11 april 2009
Jag stod med varningsblinkers på in till sidan efter jag fått punktering. Tog en timma sen var jag på väg igen (hade inte verktyg med mig). Jag såg inga krockade bilar när jag åkte vidare.

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd

33 Inlägg
11 april 2009
Det var en krock iaf, kommer inte ihåg vart men 2 bilar hade smällt i varandra....

582 Inlägg
11 april 2009
Missade ju halva, kom först ikapp er i borås sad men den biten jag var me va kul, fatta heller aldrig varför vi gasade och bromsade hela tiden, bättre att hålla samma fart.
Upp med lite bilder och filmer=)

1 024 Inlägg
11 april 2009
asså det va riktigt okej, men va i helvete vilka idioter det finns..

631 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
Yupp, men det var enstaka individer som körde som idioter ( 200km/h på insidan osv )

Angående start och stop, så var det för att vi saktade ner för att sammla in allihopa, men Störta anledningen var idioterna som envisades med att köra om och slänga sin in framför folk så att folk fick bromsa som domino .

1 024 Inlägg
11 april 2009
Arradin skrev:
Yupp, men det var enstaka individer som körde som idioter ( 200km/h på insidan osv )

Angående start och stop, så var det för att vi saktade ner för att sammla in allihopa, men Störta anledningen var idioterna som envisades med att köra om och slänga sin in framför folk så att folk fick bromsa som domino .

mm. annars va det faktiskt ganska trevligt att glida! ; )

1 024 Inlägg
11 april 2009
ska ladda upp lite bilder. ingen som fick bild på min ? ; )

705 Inlägg
11 april 2009
Ja, de va la kul att åka upp, förutom en Viss bil som alla vet vilken jag menar. Men på Vägen tillbaks så Somna jag bakom ratten o X6:an tog sig en rond mot Räclet. sad !!!!!!!!! Kommer bilder från mig senare.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

631 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
Shalle89 skrev:
Ja, de va la kul att åka upp, förutom en Viss bil som alla vet vilken jag menar. Men på Vägen tillbaks så Somna jag bakom ratten o X6:an tog sig en rond mot Räclet. sad !!!!!!!!! Kommer bilder från mig senare.

Haha vad i helvete Shalle tongue  Sa ju att ni skulle hänga på in igen !! mad

705 Inlägg
11 april 2009
Arradin skrev:
Shalle89 skrev:

Va SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött va fattar inte att jag somna bakom ratten, Tur att ingen va på vägen runt mig. Hade bara ätit upp dom då.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

631 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
Shalle89 skrev:
Arradin skrev:
Shalle89 skrev:

Va SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött va fattar inte att jag somna bakom ratten, Tur att ingen va på vägen runt mig. Hade bara ätit upp dom då.

Då ska man inte köra , grr  mad    farligt...
Men jag ska inte säga något, Blev " kanske " något race tillbaka med nån vit BMW , eventuellt..  Om det hände, så skulle nog hastigheten varit lite hög.. Rent teoretiskt då..

Bara glad att inget hände shalle. Fixa din telefon nu

705 Inlägg
11 april 2009
Arradin skrev:
Shalle89 skrev:
Arradin skrev:

Då ska man inte köra , grr  mad    farligt...
Men jag ska inte säga något, Blev " kanske " något race tillbaka med nån vit BMW , eventuellt..  Om det hände, så skulle nog hastigheten varit lite hög.. Rent teoretiskt då..

Bara glad att inget hände shalle. Fixa din telefon nu

HEHE nä hittar inte min laddare!!!!!!!!!!!! XD Jävla shit. neutral

(\_/)
(O.o)

474 Inlägg
11 april 2009
Var en 850 som körde in i baken på en S70 bakom mig. 850in valde diket och touchade S70in. Förstår inte heller varför det ska gasas o bromsas hela tiden hmm

Sedan vill jag ge en eloge till grabben med pickupen som drog upp 850in och tack för lånet utav spettet så det gick och rikta bilen någorlunda så att den gick och köra med.

1 024 Inlägg
11 april 2009
för helvete. vilka jävla galningar! i det sista hade jag fan långt avstånd till bilen framöver. finns dom på gorg som krockade ?

180 Inlägg
11 april 2009
Arradin skrev:
Viktorsson skrev:
Shalle89 skrev:
Nä den va där innan vi kom, Jag skreck i Walkisen att de e ett avgas rör på vägen, O Vi skulle alla hålla till höger så fattar inte vad du gjorde där?

Alla hade inte "walkis"

Vad gjorde ni i vänsterfilen då ?

Vi var ett gäng som valde att åka ut i vänsterfilen för att inte behöva tvärnita varje gång dragspelseffekten slog till.

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd

631 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
Viktorsson skrev:
Arradin skrev:
Viktorsson skrev:

Alla hade inte "walkis"

Vi var ett gäng som valde att åka ut i vänsterfilen för att inte behöva tvärnita varje gång dragspelseffekten slog till.

Ja, då var det "ni" som slängde er in i kön som idioter så att man fick tvärnita ..  Undrar vart dragspelseffekten kom ifrån.
*tummen upp*

180 Inlägg
11 april 2009
Arradin skrev:
Viktorsson skrev:
Arradin skrev:

Ja, då var det "ni" som slängde er in i kön som idioter så att man fick tvärnita ..  Undrar vart dragspelseffekten kom ifrån.
*tummen upp*

Chilla lite grabben, jag tog det riktigt lugnt. Har varken kört om som någon idiot eller slängt mig in i någon fil.

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd

705 Inlägg
11 april 2009
Viktorsson skrev:
Arradin skrev:
Viktorsson skrev:

*tummen upp*

Chilla lite grabben, jag tog det riktigt lugnt. Har varken kört om som någon idiot eller slängt mig in i någon fil.

Bra att du inte va en av dom o de fanns ett par .

(\_/)
(O.o)

Sök