2849
Sök

Eftersnack: Karavan till Elmia från Göteborg (11 April)

Saaboholic
3 129 Inlägg
11 april 2009
Lyckat att man inte följer anvisningar som var upp satta från början gällande regler osv.

Ni borde tagit reg nmr osv för att bannlysa folk som inte lyssnar ifrån framtida karavaner.

"Liberty of thought is the life of the soul"

1 024 Inlägg
11 april 2009
hedley skrev:
Lyckat att man inte följer anvisningar som var upp satta från början gällande regler osv.

Ni borde tagit reg nmr osv för att bannlysa folk som inte lyssnar ifrån framtida karavaner.

jag körde som det va sagt, man får köra om när man ska ta kort men det va mycket annat som spårade ur, men annars va det väll helt okej.

631 Inlägg
11 april 2009
Trådstartare
hedley skrev:

Det är ju inte så att man kan hindra folk från att komma, och det tror jag inte någon vill igentligen heller.
Sålänge folk säger till idioterna som håller på, så lugnad dom sig...

130 Inlägg
11 april 2009
Trevligt värre o äntligen få se lite bilar efter vinterns mörker.. skulle ge min co-driver kameran när vi landade i borås, han kunde knäppa på den sen tog batteriet slut, haha så FAIL. hoppas på fler bilder här sen!

o avgasdelen var lurig, va nära jag drog rätt över den, men bilen framför gjorde en heroisk undanmanöver så man fatta att de låg nåt på vägen, tack smile
Senast redigerat av skunkworks (11 april 2009)

1 024 Inlägg
11 april 2009
skunkworks skrev:
de va trevligt värre o äntligen få se lite bilar efter vinterns mörker.. skulle ge min co-driver kameran när vi landade i borås, han kunde knäppa på den sen tog batteriet slut, haha så FAIL. hoppas på fler bilder här sen!

illa när det blir så jag har ett par bilder på färden som min tjej tog. ska lägga upp dom strax!

Saaboholic
3 129 Inlägg
11 april 2009
Rand skrev:
hedley skrev:

jag körde som det va sagt, man får köra om när man ska ta kort men det va mycket annat som spårade ur, men annars va det väll helt okej.

Jo, kunde ju själv inte delta i karavanen men vet ju hur det är när folk inte sköter sig, blir ju alltid ett fåtal som förstör för majoriteten.

"Liberty of thought is the life of the soul"

1 833 Inlägg
11 april 2009
Ovanligt att det skiter sig, ovanligt att folk inte kan bete sig, tycker att det ALLTID är så. Annars trevligt smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

33 Inlägg
11 april 2009
Alltid folk som skall missköta sig tyvärr:( Somna bakom ratten!??! Stanna vid vägkanten nästa gång och ta en tupplur för*elvete!

712 Inlägg
11 april 2009
blir det några som ska till Emmaboda? på strippen.

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

705 Inlägg
11 april 2009
HEHE aa men trode jag skulle klara mig till nästa avfart men de tog fan typ 20 min eller nått. De e lungt Försäkring FTW!!

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

33 Inlägg
11 april 2009
Säger nog inte försäkring FTW om man kör ihjäl någon... Tur att det inte blev värre än att bilen tog stryk!

712 Inlägg
11 april 2009
Shalle89 skrev:
HEHE aa men trode jag skulle klara mig till nästa avfart men de tog fan typ 20 min eller nått. De e lungt Försäkring FTW!!

blev det mycket skada??

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

1 024 Inlägg
11 april 2009
Shalle89 du sommnade haha, klant lägg upp en bild så vi får se bilen big_smilebig_smile

130 Inlägg
11 april 2009
Shalle89 skrev:
Ja, de va la kul att åka upp, förutom en Viss bil som alla vet vilken jag menar. Men på Vägen tillbaks så Somna jag bakom ratten o X6:an tog sig en rond mot Räclet. sad !!!!!!!!! Kommer bilder från mig senare.

somna aka. rejsa roll smile

hoppas allt gick bra dock, o det inte blev allt för mycket skador på bilen.

1 024 Inlägg
11 april 2009
skunkworks skrev:
Shalle89 skrev:
Ja, de va la kul att åka upp, förutom en Viss bil som alla vet vilken jag menar. Men på Vägen tillbaks så Somna jag bakom ratten o X6:an tog sig en rond mot Räclet. sad !!!!!!!!! Kommer bilder från mig senare.

somna aka. rejsa roll smile

hoppas allt gick bra dock, o det inte blev allt för mycket skador på bilen.

ska säga det har sovit 1 timma inatt så det va riktigt segt att köra hem. det är ta mig fan inte svårt att sommna när man kör. jag va as trött när jag å tanten åkte hem.

1 024 Inlägg
11 april 2009
ligger ett par bilder på min sida, när alla åker ner mot elmia!

1 779 Inlägg
11 april 2009
de va trevlig dadg, nyss kommit hem till kompisen igen, ska snart hem till mig och sova big_smile..

shalle lägg upp bilder nu då. måste se,tråkigt attde hände mentur att de inte blev större sak av de.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Y not
221 Inlägg
11 april 2009
kul idag.. riktigt kul att så många ställde upp med:) jag körde om alla efter borås gänget kom med i gänget och såg där att avgas biten låg längst ut i vänster filen  men en liten caddy bakom mig körde på den såg jag .. fick dokk inte plockat upp den:( sen synd med killarna i 850in som velade inn i s70 när det tog stopp.. men efter alla körde förbi fick jag dragit upp han och riktat ut hans framskärm lite smått så han kunde njuta dagen vidare (lite iafaL)  riktigt roligt folket att så många kom och filmade alla bilarna efter borås där och räknade bilar och fick det til 153 bilar:) iklusive min då(körde den "lilla" pickuppen.. kommer bilder imon när jag vaknar.. orkar inte ladda upp nu:( skit trött

Everything thats fast. has my name written on it

Y not
221 Inlägg
11 april 2009
Macys skrev:
Var en 850 som körde in i baken på en S70 bakom mig. 850in valde diket och touchade S70in. Förstår inte heller varför det ska gasas o bromsas hela tiden hmm

Sedan vill jag ge en eloge till grabben med pickupen som drog upp 850in och tack för lånet utav spettet så det gick och rikta bilen någorlunda så att den gick och köra med.

självklart man hjälper till när man kan och jag låg bilen bakom så det passade ju bra:)

Everything thats fast. has my name written on it

250 Inlägg
11 april 2009
Var riktigt trevligt. Mycket fina bilar att titta på. Synd med "dragspelskörningen" som ni andra kallar det. Blir ju tyvärr så när folk ska slänga sig in i filen. Lite synd va de också att vissa inte höll uppe tempot utan tappade så det blev stora luckor i karavanen.

Volkswagen - Das Auto

Sök