2125
Sök

Eftersnack: Karavan till Elmia från Göteborg (11 April)

1 814 Inlägg
11 april 2009
Shalle89 skrev:
Ja, de va la kul att åka upp, förutom en Viss bil som alla vet vilken jag menar. Men på Vägen tillbaks så Somna jag bakom ratten o X6:an tog sig en rond mot Räclet. sad !!!!!!!!! Kommer bilder från mig senare.

yikes Det var synd...kör inte när du är trött, drick massa powerking! big_smile

Snubbarna som hällde öl omkring sig var omogna, sen undrar jag vem som kör runt med avgasrör som inte sitter fast ordentligt, man ska väl dra i den ordentligt o vara 100% på att den sitter bra!

Fler bilder på riden,såg att vissa filmade dessutom?
Senast redigerat av expect1991 (11 april 2009)

1 024 Inlägg
11 april 2009
expect1991 skrev:
Shalle89 skrev:
Ja, de va la kul att åka upp, förutom en Viss bil som alla vet vilken jag menar. Men på Vägen tillbaks så Somna jag bakom ratten o X6:an tog sig en rond mot Räclet. sad !!!!!!!!! Kommer bilder från mig senare.

Snubbarna som hällde öl omkring sig var omogna, sen undrar jag vem som kör runt med avgasrör som inte sitter fast ordentligt, man ska väl dra i den ordentligt o vara 100% på att den sitter bra!

dom som va så satans fulla skadade en öl utanför deras bil jag fick skiten på rutan blev kllleet. idioter.

1 024 Inlägg
11 april 2009
någon som åkte in i kontrollen då ?

4 Inlägg
11 april 2009
hahha sikket jävla gnäll smile Var verkligen Shalle längst fram o så somnar han bakom ratten på hemvägen tongue? man ska nog inte va så himla många tongue vi va kanske 15 stycken eller nåt i karavan

Vrid upp din Bas och släpp aldrig din Gas ;) !

1 779 Inlägg
11 april 2009
för att en karavan ska funka helt som man vill så måste de vara med folk som man verkligen kan lita på. tror det är därför dessa karavanerna alltid skiter sig.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 833 Inlägg
11 april 2009
Farthållarn, 90. Inga omkörningar, ingen öl. Inga sketungar.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

705 Inlägg
11 april 2009
Akakapukko skrev:
de va trevlig dadg, nyss kommit hem till kompisen igen, ska snart hem till mig och sova big_smile..

shalle lägg upp bilder nu då. måste se,tråkigt attde hände mentur att de inte blev större sak av de.

De kommer ta de lungt, inga stora skador bara över HELA sidan ! HEHE men se syns la inte så mycket. Men min pappa Flippa ÖVER! trode att han skulle döda mig.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

705 Inlägg
12 april 2009
expect1991 skrev:
Shalle89 skrev:

Den va där innan vi kom kan jag bara säga jag såg den o ropa ut de i Walkisen. så ni borde skaffa de till nästa gång, vi hade as kul på tele-comen. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

1 779 Inlägg
12 april 2009
Shalle89 skrev:
Akakapukko skrev:
de va trevlig dadg, nyss kommit hem till kompisen igen, ska snart hem till mig och sova big_smile..

shalle lägg upp bilder nu då. måste se,tråkigt attde hände mentur att de inte blev större sak av de.

De kommer ta de lungt, inga stora skador bara över HELA sidan ! HEHE men se syns la inte så mycket. Men min pappa Flippa ÖVER! trode att han skulle döda mig.

fy fan. lider med dig vännen..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

705 Inlägg
12 april 2009
Rand skrev:
expect1991 skrev:
Shalle89 skrev:

dom som va så satans fulla skadade en öl utanför deras bil jag fick skiten på rutan blev kllleet. idioter.

Fick massa hö inder motorhuven, Så min pappa trode att jag hade kört i en Åker! o dom kasta 3 Öl o Hällde ut öl När dom va framför mig!!

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
12 april 2009
Akakapukko skrev:
Shalle89 skrev:
Akakapukko skrev:

fy fan. lider med dig vännen..

HEHE, men jag Fick köra LOLbilen sen ida XD Älskar den. big_smile

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
12 april 2009
Men The Cookie e i säkerhet på SvenskaMässan o ska hämtas imon ^^ Kommer med massa bilder på den då, Några som vill ses imon o bara softa? (de e nog bra väder skulla jag tro, Eriksbergs BK:n?

(\_/)
(O.o)

250 Inlägg
12 april 2009
haha jo en kompis hade med walkies så vi hörde lite gapande och sånt ibland.. va nån som skrek: "JÄVLA BÖNNER" för att citera smile hehe.. nu va ju inte vi några av alla de där bönnerna utan körde snällt o fint i karavanen hehe.

Volkswagen - Das Auto

705 Inlägg
12 april 2009
Puttski skrev:
haha jo en kompis hade med walkies så vi hörde lite gapande och sånt ibland.. va nån som skrek: "JÄVLA BÖNNER" för att citera smile hehe.. nu va ju inte vi några av alla de där bönnerna utan körde snällt o fint i karavanen hehe.

Ok, jag kanske klämde ur mig de en o annan gång, men att köra runt med HÖ!!!!!! på bilen!? de va mig fan ett rekord.
P.S jag vill veta med de va i den bilen, Så att jag blacklistar honom.
Senast redigerat av Shalle89 (12 april 2009)

(\_/)
(O.o)

330 Inlägg
12 april 2009
Jo, var trevligt, men finns ju alltid idoter tongue

Var riktigt trevligt på eftermiddagen,kvällen och natten också wink

nyss hemkommen nu smile

Chaffis
285 Inlägg
12 april 2009
Vart försvann GBG folket senare mot 21:00-22:00?  Folk började ta i riktigt ordentligt. Man kunde ju inte hålla sig så nu tror jag att ett däckbyte är ganska så aktuellt för mig snart igen.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

730 Inlägg
12 april 2009
Vafan e ni för folk egentligen ?

Våran karavan ifrån Värmland gick helt smärtfritt.
Förutom att de va nån jäkla diselbil framför oss som köla utaheltvete..
Senast redigerat av YeahBitch (12 april 2009)

&#3585;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657;&#3657; &#3585;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655;&#3655; &#3585;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;&#3636;
Audi <3

39 Inlägg
12 april 2009
Shalle89 skrev:

de va därför....

tänkte att de va nån stackare bland oss som tagit med sig lite av räcket.

ang s70/850n som krocka och åkte i diket så verkade de ha klarat sig rätt bra ändå? såg dom i jönköping senare.

är det utrett redan, ursäkta. har inte kommit längre än till mitt citat i tråden.

och som sagt, folk som trängs gör det inte jätteball att åka karavan. sen var de ju nån i en blå volvo som elda förbi i 200.... det är inte så jävla intelligent om det är någon som slänger sig ut utan att kolla spegeln ordentligt.

tack för en okej karavan. och sjukt mkt najs race på kvällen:)

1 311 Inlägg
12 april 2009
Shallen tack för en bra karavan big_smile var kul när du la dig i mitten me din stor bil haha:)

kom nyss hem och skall kolla lite på bilder smile Bilderna kommer att ligga på min sida under fler kategorier som är:

- GBG karvanen
- Elmia Mässan 09
- Racet buset på kvällen

kolla in bilderna sedan smile

1 024 Inlägg
12 april 2009
hahah shalle HÖ big_smile haha kan inte sluta skratta

Sök