1986
Sök

Eftersnack: Karavan till Elmia från Göteborg (11 April)

705 Inlägg
13 april 2009
Arradin skrev:
Meerx skrev:
Arradin skrev:
Men ge er... Läs Zarah's inlägg igen så förstår ni vad hon menar...

Ge fan i att jävlas med varandra, vi är en stor familj ju wink  Ölkastande idioter vet inte ens hur man använder internet förmodligen, så dom finns nog inte här.. ?

Jo dom finns här....

Tråkigt.
Men men...     Känner inte killarna, vet inte vad som hände, vet inte om det var meningen .. etc.. Så dom ska inte hängas ut ..   Tycker det är för jävla tråkigt med folk som ska förstöra..  även fast dom säkert har jäääääääätteroligt själva.

Håller med dig där. Nu byter vi samtals ämne tycker jag.

Så några som har fått några idéer till sin egna bil av nån bil på mässan?
Jag har fått en massa Idéer XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

631 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Shalle89 skrev:
Arradin skrev:
Meerx skrev:

Jo dom finns här....

Tråkigt.
Men men...     Känner inte killarna, vet inte vad som hände, vet inte om det var meningen .. etc.. Så dom ska inte hängas ut ..   Tycker det är för jävla tråkigt med folk som ska förstöra..  även fast dom säkert har jäääääääätteroligt själva.

Håller med dig där. Nu byter vi samtals ämne tycker jag.

Så några som har fått några idéer till sin egna bil av nån bil på mässan?
Jag har fått en massa Idéer XD

Skojar du, vet inte ens vart jag ska börja.. Hela insidan ska bytas ut nästan i mina tankar ( Utsidan är jag ganska så nöjd med, några småfixar och fixa krigsskadorna, sen så .. )    ..

Men Jävla ljudbygge jag har i tankarna nu big_smile

705 Inlägg
13 april 2009
hehe Gött e de.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

1 311 Inlägg
13 april 2009
Nu finns bilderna från karvannen på min sida big_smile

Bilder från racet/ buset å mässan kommer kanske in ikväll.

Och det var jag som stod i rondellen och fotade för ni som vill ha bilder smile

Cambrant
13 april 2009
Zarah_Den_Grymme skrev:
Cambrant skrev:
Pinsamt att nån ens försöker försvara dom. PINSAMT!

Läs en gång till herr perfekt..........madmadmadmadmadmad

Jag ber så mycket om ursäkt Zarah. Var bara trött på själva incidenten och kanske brusa upp lite väl mycket för jag fick ett stenskott av hans gummibrännning när vi lämnade Stigs Center. Och perfekt är jag långt ifrån tyvärr sad

368 Inlägg
13 april 2009
Cambrant skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:
Cambrant skrev:
Pinsamt att nån ens försöker försvara dom. PINSAMT!

Jag ber så mycket om ursäkt Zarah. Var bara trött på själva incidenten och kanske brusa upp lite väl mycket för jag fick ett stenskott av hans gummibrännning när vi lämnade Stigs Center. Och perfekt är jag långt ifrån tyvärr sad

Lugnt förstår dig vf sa ni inte till dom med en gång istället då??

631 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Zarah_Den_Grymme skrev:
Cambrant skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:

Måste man säga till vuxna människor att bete sig som folk ?

32 Inlägg
13 april 2009
Var det någon här som hade tappat en del av avgasystemet strax utanför borås. Jag lyckades köra på den smile

455 Inlägg
13 april 2009
herrLarsson skrev:
Var det någon här som hade tappat en del av avgasystemet strax utanför borås. Jag lyckades köra på den smile

asg hehe! gick det bra med bilen? är la lika hårt som en sten! blev nog en ny böj på det systemet haha:P

>syns man inte finns man inte<

368 Inlägg
13 april 2009
Arradin skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:
Cambrant skrev:

Om du tycker dom beter sig illa får du väl fan säga till dom istället för sitta här på garaget å gnälla...!!!!!

631 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Zarah_Den_Grymme skrev:
Arradin skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:

Om du tycker dom beter sig illa får du väl fan säga till dom istället för sitta här på garaget å gnälla...!!!!!

Nu är det ju som sagt inte jag som sitter och gnäller.. Men visst.

Om man är förbannad på folk så har det bättre effekt att gnälla på garaget, helt klart smile

1 024 Inlägg
13 april 2009
barn väx upp för helvete. jävla fjortisliga på karavan! hoppas vi slipper se er nästa gång, nämner inget namn!! men vilka idioter!

32 Inlägg
13 april 2009
corollaistheshit skrev:
herrLarsson skrev:

asg hehe! gick det bra med bilen? är la lika hårt som en sten! blev nog en ny böj på det systemet haha:P

Hehe Jodå de gick fint med bilen, men den hängde med mig en bit och studsade mellan backen och mitt underede. Då trodde jag att resan var slut för dagen.

705 Inlägg
13 april 2009
Har lagt Upp massa bilder nu, på X6:an o på karavanen o i Elmia! XD

(\_/)
(O.o)

Meerx
13 april 2009
Arradin skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:
Arradin skrev:

Om man är förbannad på folk så har det bättre effekt att gnälla på garaget, helt klart smile

Blir så när man inte vågar ta de öga mot öga...
Hahaha SUCK !

705 Inlägg
13 april 2009
Meerx skrev:
Arradin skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:

Hahaha SUCK !

Vi va typ 10 pers som sa till dom i borås, Lite svårt att Säga till dom mitt under resan Eller?

(\_/)
(O.o)

Meerx
13 april 2009
Shalle89 skrev:
Meerx skrev:
Arradin skrev:

Hahaha SUCK !

Vi va typ 10 pers som sa till dom i borås, Lite svårt att Säga till dom mitt under resan Eller?

Va de dig ja mena ??
Han skrev ju själv bättre att ta de här på garaget...
Eller?????????

Jo en fråga... Va la tvp 740:is me Hö på taket ? Vilken av dom ????

1 488 Inlägg
13 april 2009
Skärpning många av er, vill inte se mer svärord och annan skit i denna tråden.

25 Inlägg
14 april 2009
Hela gänget! Tack för en oförglömlig resa och dag!
Det var helt gudomligt på racet ute i skogen andra omgången, någon som vet hur många bilar det kan ha varit där? Det var ju helt tryckt med bilar? Samt varför stannade polisen lastbilen efter racet? Någon som såg något?

Tack igen!

Sök