3862
Sök

Eftersnack: Elmia 2009

1 867 Inlägg
13 april 2009
rekord61 skrev:
du kan inte tro att högerreglen följs en sån här helj  då bör du tänka om åk te varberg vesterås med mera  så fattar du

Trafikreglerna gäller alltid, även för raggare, idiot.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

16 Inlägg
13 april 2009
GurraG skrev:
Det där om att dom kommer stängt av hela A6 har jag svårt för vad jag även hörde så revs bommarna på baksidan av a6 även ner senare så dom funkar ej så bra längre?

Så du tror inte att dom kommer ta till de värre nästa år?

Med tanke på att folket omringade en polis bil och kastade grejer på dom som klassas som våld mot tjänsteman så skulle dom lika väl ha kunnat kalla in kravall polisen.. 

Och varför ska folk behöva förstöra bommarna tex.. nästa event som är nånstans så ska man kanske ta o börja leva jävel och förstöra i dom städerna som dom eventen är i så ska vi se hur kul de blir där sen..
Inte undra på att icke bil intresserat folk försöker mot arbeta allt som har med bil event o göra. tex black race (trots att diverse kommuner har gått med på det.) Men de ger dom ju bara mer att mot arbeta oss bil intresserade.

I slut ändan så är de elmia mässan som får skiten. Och om de fortsätter så här nästa år så lär ju "vanligt" folk göra allt dom kan för att mot arbeta att mässan ska få äga rum.

www.uppercut.se märkes underkläder för killar och tjejer

16 Inlägg
13 april 2009
niklazz skrev:
Visst är det raggarna som svinar och förstör för alla, åkte bakom några raggarbilar och det flög burkar ur varenda en, va ju livrädd att nån skulle träffa bilen, och idioter som krossar flaskor på parkeringarna, åkte förbi coop en sväng idag och fyfan vad det såg ut!

Du var aldrig uppe på A6 i lördags eller? Kan ju säga att alla fylle nötter där uppe skräpade ner o krossade plaskor till höger o vänster där också.. så det är ju inte bara raggarna som skräpade ner..

www.uppercut.se märkes underkläder för killar och tjejer

236 Inlägg
13 april 2009
för mkt raggare med enhjuls 740is, för mkt fylla, JÄVLIGT dåligt arrat race där ute i skogen kommer inte ihåg vad de hette.. svin kallt på natten oxå..

Saab ng900 Steg 3+

stray dog
197 Inlägg
13 april 2009
Tyckte att det var någorlunda värt pengarna, för en dag!
Mycket trevliga saker att se på.

Några av de sakerna jag tyckte var negativt, var att man kanske tycka att det där effekt-testet som arrangerades i ljudhallen(?) hdae på tok för liten plats. Man kom knappt förbi där nere.
Fan vad alla vände huvudet varenda gång en bil testades. Lite roligt att se var det dock tongue
Maten är ju alltid så jävla dyr.. och köerna alltid så jävla långa. För en dyr halvkokt liten körv.. -.-

Men positivt var det mesta.

Sen det där med efterfesten på A6. Fi faaaaan! Åkte förbi tidigt på söndag morgon. Det såg helt sjukt ut.
Även under kvällen var det skitsvårt att köra in på parkeringen, inte bara för att snuten stod överallt, utan även för att där var fullt med krossat glas.
Nej, det blir nog fan bommar på HELA A6 efter detta året..

......... att jag ens orkar bry mig......

7 120 Inlägg
13 april 2009
Jag skulle helst se att man delade på mässan, alltså nyare "tuning/styling" bilar några dagar och jänkarna och motorcyklarna några dagar.

För jag har som mångra andra säger aldrig sett en raggare som skött sig..

Teddan
2 495 Inlägg
13 april 2009
Aerodynamik skrev:
Jag skulle helst se att man delade på mässan, alltså nyare "tuning/styling" bilar några dagar och jänkarna och motorcyklarna några dagar.

när skall dom fulla volvo-raggarna få komma då, dom som dricker importerad fulöl och har sånna där tröjor som det står "fuck you i drive volvo"

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

7 120 Inlägg
13 april 2009
r-ted skrev:
Aerodynamik skrev:

när skall dom fulla volvo-raggarna få komma då, dom som dricker importerad fulöl och har sånna där tröjor som det står "fuck you i drive volvo"

Dem är med the jänk-people. tongue

331 Inlägg
13 april 2009
Jag vill inte dra alla volvo raggare och liknande över en kant men vad jag såg så var det mest dom som höll på att skita ner och stöka tidigare under kvällen. Men senare så var det även andra fyllon som höll på. Vågade knappt gå ifrån bilen ju....

Varför kan folk inte fatta att spriten ska stanna hemma? Blir så förbannad!
Senast redigerat av 960_Girl (13 april 2009)

55 Inlägg
13 april 2009
Icekallt skrev:
niklazz skrev:
Visst är det raggarna som svinar och förstör för alla, åkte bakom några raggarbilar och det flög burkar ur varenda en, va ju livrädd att nån skulle träffa bilen, och idioter som krossar flaskor på parkeringarna, åkte förbi coop en sväng idag och fyfan vad det såg ut!

Du var aldrig uppe på A6 i lördags eller? Kan ju säga att alla fylle nötter där uppe skräpade ner o krossade plaskor till höger o vänster där också.. så det är ju inte bara raggarna som skräpade ner..

Jojomensan visst var jag uppe på a6 en sväng, och mestadels var de 740 raggarna som skräpade ner, såg då inte några som kom i fina bilar som skräpade ner, men var inte där så länge för vågade inte stå kvar på coop!

Men det ser ut som själva fan i hela jönköping nu!

23 Inlägg
13 april 2009
hmmm
vi som åker amerikanskt då..å sköter oss
har man en bil för en kvarts mille..då har jag ölförbud i den ska ni veta
min bil rullade runt stan hela kvällen ..var inne ETT varv på atollen men gled vidare  direkt
sen det här med a6....hade nån hyrt parkeringen??
annars har jag full förståelse för att polisen ville ha bort folket
det är ju a6 områdets mark...privat sådan tror jag .å dom får ju städa å reparera/skrubba gummi
ska man arrangera nån träff så ska markägare kontaktas..POLISTILLSTÅND sökas mm mm
å den ansvarige personen /klubben ansvarar för städning å får ta skiten i tidningen dan efter
söker ett par tillstånd om året ska ni veta....wheels cruising sävsjö å stonehouse meet
å man får på fingrarna om man inte tex har de 8 vakter som dom krävt
blir det nån laglig 402 meters sträcka i år ???
mvh stig
bara lördagsbesökare

252 Inlägg
13 april 2009
rekord61 skrev:
om ni jämför livet uppe på a6 som dom var tvungna att stäng av jävligt fjantigt så jämför ni på stan där raggarna höll till inte en polis behövdes där så allt jävla skräp prat om raggarna som går på detta jävla ställe bör upphöra mer skit där plast å bilar me hosta håller te än mullrande v8 musik för öronen sen finns de röt ägg från båda sidor

Fattar fan inte vad du skriver?

15 Inlägg
13 april 2009
v4jessica skrev:
juniioor skrev:
v4jessica skrev:

Precis, man undrar ju vad dom tänker med när dom kan gå runt sådär?
En annan skulle ju aldrig göra det. Man tycker ju att man är där för bilarna så tjejerna skulle ju inte behövas egentligen... tongue

neej precis , och om de ska behövas något vid bilarna , varför står de adlrig en kille där då ? ;P HAhah !

Haha precis. Det har man undrat många gånger. Kan ju likagärna stå en kille där då tongue Så har vi tjejer lite mer o kolla på oxå wink

HAHah , precis ;D men undra hur många killar som skulle gilla de egentligen ... tongue

15 Inlägg
13 april 2009
Bilman skrev:
v4jessica skrev:
juniioor skrev:

neej precis , och om de ska behövas något vid bilarna , varför står de adlrig en kille där då ? ;P HAhah !

Haha precis. Det har man undrat många gånger. Kan ju likagärna stå en kille där då tongue Så har vi tjejer lite mer o kolla på oxå wink

Känns som det hade blivit likadant då med eller? Och hur skulle det se ut? Gå runt i string kalingar och in oljad kropp då? smile

men neej de lät inge trevligt , skippa string och oljan ;P

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 april 2009
jag åker aldrig till träffen på A6 igen då jag fick morsans merca repad av några avundsjuka idioter jävla tur för dom att jag inte såg dom

1 661 Inlägg
13 april 2009
juniioor skrev:
Bilman skrev:
v4jessica skrev:

Känns som det hade blivit likadant då med eller? Och hur skulle det se ut? Gå runt i string kalingar och in oljad kropp då? smile

men neej de lät inge trevligt , skippa string och oljan ;P

Haha, det finns mässor för sånt med. smile

1 926 Inlägg
13 april 2009
rekord61 skrev:
Om ni jämför livet uppe på a6, som dom var tvungna att stänga av ...(jävligt fjantigt tycker jag) Så jämför ni på stan där raggarna höll till, där var det inte en enda polis som behövdes där. Så allt jävla skräp prat [Läs: Skitsnack] om raggarna som går på detta jävla ställe bör upphöra. Mer skit där plast [Läs japanare] å bilar me hosta [Läs launch control eller baktändning] höll till än vad det var där det fanns mullrande v8 musik för öronen. Sen finns de röt ägg från båda sidor

Jag försökte bara göra ditt inlägg läsbart, genom att redigera och lägga till/ta bort vissa ord.

Lär dig använda punkt och komma.

2 624 Inlägg
13 april 2009
va där igår.. gick bra om man räknar bort ifrån att bilen vi åkte med dog.. laddningsgeneratorn ville inte vara med och leka mer..

(det va tre mil ifrån Jönköping på väg hem). så det va bara att ringa runt tills vi kom fram till en bärgare som va 15 minuter därifrån som kom och bogserade bilen åt oss till jönköping sen fixade dom det där..

Åka baklänges på e4 i 100 blås va en helt klart udda känsla vill jag lova tongue

ett par bilder:

http://emil89.bilddagboken.se/p/show.ht … ctlink=1#0

Senast redigerat av martinn (13 april 2009)

187 Inlägg
13 april 2009
Koop skrev:
rekord61 skrev:
du kan inte tro att högerreglen följs en sån här helj  då bör du tänka om åk te varberg vesterås med mera  så fattar du

Trafikreglerna gäller alltid, även för raggare, idiot.

ja de kan ja lova att de inte bara är raggare som bryter mot trafikregler  kolla över alla hostande bilar istället  de  är nog mer lag brott  som skädde på a6 äv va som skädde i stan  gnälla över trafik regler en sån här helg klipp navelsträngen å väx upp

det är inte farten som dödar det är de plötsliga stoppet

187 Inlägg
13 april 2009
Spelis skrev:
rekord61 skrev:
Om ni jämför livet uppe på a6, som dom var tvungna att stänga av ...(jävligt fjantigt tycker jag) Så jämför ni på stan där raggarna höll till, där var det inte en enda polis som behövdes där. Så allt jävla skräp prat [Läs: Skitsnack] om raggarna som går på detta jävla ställe bör upphöra. Mer skit där plast [Läs japanare] å bilar me hosta [Läs launch control eller baktändning] höll till än vad det var där det fanns mullrande v8 musik för öronen. Sen finns de röt ägg från båda sidor

Jag försökte bara göra ditt inlägg läsbart, genom att redigera och lägga till/ta bort vissa ord.

Lär dig använda punkt och komma.

är de nån jävla rätt stavnigns kurs här elle gå å klaga nån annan stans

det är inte farten som dödar det är de plötsliga stoppet

Sök