Riktigt fina bilder!! Men verkar vara många bilar som inte är färdig bygda? Vem kör igentligen iväg sin bil till elmia när den inte är färdigbygd:S? Men annars var det riktigt fina bilar:)
trist att de inte är mer uppskattat med äldre byggen än en massa moderna bilar som man ser ute varje dag.. en och annan äldre pärla hade du iaf lyckats fånga
Riktigt fina bilder!! Men verkar vara många bilar som inte är färdig bygda? Vem kör igentligen iväg sin bil till elmia när den inte är färdigbygd:S? Men annars var det riktigt fina bilar:)
Tack så mycket. Själv tycker jag det är kul när dom kommer utanatt vara helt färdiga. Man får mycket inspiration och man får en hum om hur den är bygg innan allt göms undan
jkkkke skrev:
Riktigt fina bilder, synd att du missade supra montern
Man tackar alltid missar man nått.. men vart var den dära montern nånstans ?!?
rebel_heart86 skrev:
trist att de inte är mer uppskattat med äldre byggen än en massa moderna bilar som man ser ute varje dag.. en och annan äldre pärla hade du iaf lyckats fånga
Smak sak. Kan själv bli imponerad av gamla byggen. Dock inte min smak. Om dom då inte är byggda med nytt och prestanda inspirerat mål
Sandraah skrev:
väldigt fina bilder
Tack så mycket
ExXtr3me skrev:
Fina bilder!
När sprang du runt och tog kort? sååg väldigt tomt ut :p
Tack ! Med Media pass har man en timme på sig innan öppning
Sportsedan skrev:
Sista bilden var grymt läcker tycker jag!
Då var den för sin skull då
pallepimp skrev:
MYCKET fina bilder! Snyggt fotat!! Lägger du upp dom på nån site så man kan se dom lite mer högupplöst? Mvh Palle
Tack så väldigt mycket Ligger på bildserver men annars ligger dom på zatzy med. Där kan man se dom i större upplösning om man trycker på bilderna