Jag blev djupt besviken faktiskt.... att där stod racingbilar med ganska kass finnish det är en sak.. för där är det den "tekniska" biten man ställer ut... fjädring, motor osv osv...
Men säga att där stod ett antal "rena" showbilar med inget annat syfte än att ställas ut och se fina ut, som hade skumma missar och fel, att det blir pyttelite apelsin i lacken det tar jag även på en showbil(men väldigt lite). men när jag sett en snubbe få finare resultat med "chassifärg" på en superbudget lackering, än ett par bilar på elmia då är det illa. Många bilar hade konstiga märken i kolfibern också... vilket jag antar är av gjutningen, och det är okej på en tävlingsbil... men inte en utställningsbil.
det som styrde upp en hel del var, de tre lancer evo bilarna, tokyo police, cyclone robbans monster, loaded BMW och allt som stog där....
men som många andra så är jag tveksam till att åka dit nästa år... dem fina bilarna var verkligen fina, men dem hade inte ens fyllt upp fjärdedels hall. Och 250 spänn plus resa känns dyrt för att köa o trängas i evigheter för att kolla på typ 10 snygga bilar.
Senast redigerat av AcesHigh666 (13 april 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.