Jill skrev:
Bjork skrev:
Jill skrev:
1. Förstår inte? Titta på dom så förstår du. Uppträder man på ett sätt får man ta konsekvenserna.
2. Vad du gillar har jag inte en skitaning om. Men du tar åt dig av det du vill. Eftersom du försvarar tjejerna så visar du ju hur du tycker...
3. Du tror inte att byggarna har gjort sitt bästa? Petat sig i naven och tittat på film? Näe, jag tror de flesta slitit som djur... men vissa nådde inte enda fram... Så kommer det alltid att vara.
1. Okej, alla var inte dem vackraste..pinkpower..du fattar, men som t.ex. "Cocos" de var ju bara fräckt, och en blond tjej som hade ett "Rush Racing" linne på sig, hon var inte det minsta utmanande i mina ögon.
2. Jag tar inte åt mig, jag tkr bara det är fel att säga dessa ganska så grova ord mot tjejer som inte får försvara sig själva.
3. Jo det kanske dom har, men anmäler man sig till Elmia borde man ju kunna ha i bakhuvudet om man blir klar eller ej?
Mvh
1. Som jag sagt innan så Cocos var det stil på... Men resterande 90% var ett stort skämt i mina ögon!
2. Dom har inget att försvara. Ingen har tvingar dom, allt är fri vilja.
3. Jag hör att du aldrig har byggt bil! Verkligheten är inte så enkel ... det kommer ALLTID käppar i hjulen, så är det bara... En så enkel sak som sjukdom kan få allt att köra ihop sig totalt...
Okej så der är okej får dig att kalla 90% av tjejerna på elmia för slampor och horor... men det är INTE okej för folk att påpeka och visa SITT missnöje med hur jävla dålig kvalité många bilar hade detta året?
Och ingen bryr sig om hur vida någon skickat PM till dig och sagt att du är duktig, jag vet inte vad du ville komma med det? och jag skiter i om det var riktat mot "chrizz" för skriver du det öppet i en tråd så får du skylla dig själv.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.