2996
Sök

Dålig kvalitet på Biltema

12 086 Inlägg
14 april 2009
Jag har biltemas blå vinkelslip för 169kr, köpte den då jag använt en likadan fast röd o köpt på nått annat ställe i 2 år. De funkar skitbra, helt otroligt bra för 169kr!

12 086 Inlägg
14 april 2009
TBOC_Razor skrev:
Den tillverkas av Auto Gauge precis som biltemas mätare (oljetemp/tryck, laddtryck osv).

Auto Guage tillverkar inte ett skit, de är ett märke man sätter på skit gjort i kina tongue

1 854 Inlägg
14 april 2009
TBOC_Razor skrev:
onej84 skrev:
alain skrev:
Ofta man får det man betala för.wink
Du har i allafall en garanti på den.
Hä har du ett tråd om samma fråga som din.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85371
Om du öppnar den länk kan du läsa många trådar om biltema produkter.
http://www.garaget.org/forum/search.php … =210609032

Den nedre länken funka inge vidare..

Skulle behöva veta om oljeadaptern man sätter mellan oljefiltret så man kan kopplain oljetryck och oljetemp håller? Köpte en sån men vet inte om jag vågar använda den.

Sry om jag låna tråden lite..

Det är samma oljeadapter som du köper för 300-400kr på diverse styling och tuning sidor på internätet.

Den tillverkas av Auto Gauge precis som biltemas mätare (oljetemp/tryck, laddtryck osv).

Okej då blir de väl o montera den då tongue

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
14 april 2009
JapMax skrev:
TBOC_Razor skrev:

Auto Guage tillverkar inte ett skit, de är ett märke man sätter på skit gjort i kina tongue

Taiwan wink

Anledningen att jag säger att AG tillverkar skiten är för att det är mätarnas mest kända namn här i sverige.

Och som vanligt så ska man inte blanda ihop Auto Gauge med AutoMeter.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

BECE
147 Inlägg
14 april 2009
Har en polermaskin från Biltema, den har faktiskt inte krånglat nåt alls. tongue Men Biltema har ju mycket skit så att säga.

Ingen minns en fegis.

469 Inlägg
14 april 2009
hej jag kan säga dig att hos alla finns det måndagsexemplar! jag var och jobbade i borås och hade glömt våran vinkelslip hemma och åkte då till swedol för att köpa en, de blev en hitachi G18SR 180 MM 1450kr.
efter att ha kapat första armeringsjärnet så stack kolen och vi fick lämna in den, men de va väl inge mer med det så vi fick en ny likadan och den höll ju lite längre iaf lyckades kapa 5 armeringsjärn och sen stack kolen på den med! då blev jag lite sur så jag slängde in den till swedol och tog pengarna drog till biltema och köpte deras 180mm vinkelslip för bara 429kr, och den har jag än idag.
Så att biltema bara är skit är inte helt sant, men om du är så dum så du köper deras tänddelar så får du skylla dig själv för dem har aldrig hållt och kommer nog inte göra det för en tid framöver heller big_smile
BTW har också biltemas polermaskin och den håller för mig iaf big_smile

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

Gammal bild
111 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
det är då fan inte skit mellan spakarna för dom som tror de,

det kan stämma att det är måndags ex men man ska ju ändå få maskinerna att hålla spela roll om det kostar 199 kr eller 499 kr det ska ju ändå göra sitt...  nej tänd delar har jag provat därifrån men det funkar inte vidare bra hehe... tongue

Jo det är ju klart att man kan lämna tillbaka när man har kvittot men är less att lämna tillbaka vill att det ska hålla fast dom gör reklam att dom är så billiga och kvalite, man kanske ska ta reda på numret och fråga om det är nå sämre kvalite bara för att det är lite billigare men det är ju själva poängen jag vill få fram..

Biltema säljer skit fina saker inte är de nå fel med det, men detta gäller inte bara biltema utan ALLA affärer där det är dålig kvalite för en liten peng, ALLA har inte råd med en Ferrari !!

(ÄR STUDENT SÅ HAR MAN RÅD MED SAKER DÅ? )

283 Inlägg
17 april 2009
allt kanske inte är skit på biltema men jävligt mkt, köper själv inte mer därifrån iallafall:)

1 174 Inlägg
17 april 2009
denna ständiga fråga tongue

Det finns både bra köp och dåliga köp! Precis som med allt. Kläder,bilar, reservdelar osv osv

Gammal bild
111 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Akka skrev:
denna ständiga fråga tongue

Det finns både bra köp och dåliga köp! Precis som med allt. Kläder,bilar, reservdelar osv osv

Jo, precis det är dit jag vill komma sånt finns överallt smile

Avstängd
1 031 Inlägg
17 april 2009
Man får vad man betalar för...  själv har jag inte haft några större problem med biltema.

Sök