Ja va trevligt. Ser att tråden finns här. Då kan jag fylla på lite då. Ja som förste person sa så laddar vi tusan nu den 16/5. Nu har vi ett nytt läge på banan och besiktigat ner den till tävlingsbreakout till 8:50. Banbreakout 7:50. Klasser kommer att följas av gatbil index som www.msdr.se har ner till 8:50. Varmt välkommna. Mvh Marcus MK402m.se
Edit: Glömde att skriva de att mer info finns under www.402m.se
moholm är liksom standard man åker alltid dit varför åka 40 mil när man kan åka 10
För att träffa vänner,dem som man inte redan träffar varje helg på sommaren. Se andra lösningar/byggen osv som man inte redan sett 100ggr. Håller med dig moholm är standard men lite klantigt att lägga det samma som premiären på emmaboda,ont om tider på moholm kanske vad vet ja... Däremot ser jag fram emot 2 dagars på Moholm som dem skulle ha,bra initiativ...!
Nja ont om tider e inte de de hänger på. De skall passa oss också. Likväl med säkerhet. De e en hel del faktorer som skall spela in o klaffa. Sen e de ju dragracing vi håller på med. Men smaken e ju som sagt som baken. Mvh Marcus MK402m
Nja ont om tider e inte de de hänger på. De skall passa oss också. Likväl med säkerhet. De e en hel del faktorer som skall spela in o klaffa. Sen e de ju dragracing vi håller på med. Men smaken e ju som sagt som baken. Mvh Marcus MK402m
Attt det ska passa er förstår jag men då får du även förstå att det kanske kommer mindre folk pga av att ni lagt den på Premiär körning på emmaboda som för många är KULT. Vad har säkerhet med för vilken dag ni lägger det? Jag personligen tyckte det var riktigt tråkigt för jag gillar moholms träffarna som fan verkligen...!
Det är ju så att nu börjar det bli sommar och det är träffar/körningar överallt. Och då kan man ju inte hjälpa att det hamnar på samma dagar. Och man kan ju inte heller göra så att det passar ALLA. Det är då man får välja, endel väljer Emmaboda endel Moholsstrippen. Så är det ju med allt. Och det blir väl flera race vid Bellefors hoppas jag.
Attt det ska passa er förstår jag men då får du även förstå att det kanske kommer mindre folk pga av att ni lagt den på Premiär körning på emmaboda som för många är KULT. Vad har säkerhet med för vilken dag ni lägger det? Jag personligen tyckte det var riktigt tråkigt för jag gillar moholms träffarna som fan verkligen...!
Undrar om dom ens visste att Emmaboda var samma datum dom spikade detta?
Jag åker till Moholm, lite kortare väg, trevliga byggen och hoppas på bra väder Tror de kommer komma gott om folk, vi är ett gäng från Fkp iaf