de är ingen som tvingar dig och kolla ens. sluta klaga så mycke och kolla på bilderna de är ju kul de finns säkert fler men man tar den första som man hittar
Bil olyckor är det värsta som kan hända men jag undrar varför är folk sååååå myyyyycket attraherad av det, de gärna vill se om det finns blod eller död folk. Jag har jobbat i Frankrike under 1 år som ambulansförare och garanterar att det är inte kul att ta ut skadad eller död folk från bilar eller plocka kropp delar som ligger lite var som helst runt olycka, man spyr många gånger och får bra med mardrömmar. Det jag tycker som sund är att bilder inte hjälper folk att köra försiktigare.
Nejdå, jag gillar inte blod och dött folk.. denna tråd kanske får folk, nja.. några i varje fall att inse att det är viktigt att följa trafikreglerna, även att INTE KÖRA ALKOHOL/DROGPÅVERKAD, många tycker att trafikregler och hastighetsbegränsningar är löjligt att följa, finns även dom här på garaget som tycket det har jag läst i en del trådar.
jag kommer nog börja köra lugnare nu när jag sätt hur dramatiskt och läbbigt de kan bli. trodde inte att de kunde bli så här mycke men lyckas man rätt värkar de som de kan bli mos