4042
Sök

Bilar & Brudar

379 Inlägg
16 april 2009
JDMy00 skrev:
AlvereZ skrev:
Deutsch-style skrev:
ey ja kom just på en grej här är en 6 sidor lång diskution...alla e förbannade över sexiga brudar vid snygga bilar..
okej fint ni som inte gillar brudar kan väll beställa ett gäng svettiga brandmän o parkera dom bredvid era bilar hur jävla patetiskt skulle inte de va sad bläääääää

Handlar nog inte om att man inte gillar brudar :S
Varför ens ha någon parkerad brevid sin bil förutom ägaren som ska svara på frågor tongue

Precis, det är ju ägaren till bilen man vill ha tag på när man ser en bil som man blir lite extra intresserad av.. Inte någon ful jänta i kort kort tongue

ajo visst ja håller me de där me att ägaren ska stå brevid o svara på frågor
men brudar e väl ändå fint brevid bilar

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

Driver
2 111 Inlägg
16 april 2009
Fattar inte att ni orkar. Är det verkligen så hemskt?.  Alla har sin egen åsikt o aldrig kommer alla hålla med varandra. Lev med det.

Alla kan aldrig få som dom vill.

Ut i garaget o fixa med bilarna istället, det är ju dom som är viktigast (!?) så lägg tid på dem istället för att fortsätta med dethär tjaffset som inte kommer leda någonstans. För någons del.

Angående Evils's inlägg om "pojkflickor" så förstår jag precis vad han menar. Baseras inte på att de enbart håller på med bilar, det är sättet de agerar på. Inget fel med det alls, och man behöver inte jaga upp sig över att det nämns i tråden.

Som sagt. Vissa gillar choklad o andra jordgubb. that's life.

Over and out/ Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

22 Inlägg
17 april 2009
Man borde vara väldigt försiktig med ord som Hora! Helt onödigt! Tycker att hela tråden har gått överstyr. Lås skiten så får alla tycka va de nu vill.

Tråden rensad och varningar utdelade. /  Mod

Fattar folk inte poängen med att se en VACKER tjej bredvid en VACKER bil så finns det inget att diskutera kring.

Och poängen borde inte vara att locka med sex, fastän alla har rätt att se ut som de vill!

its not what you drive its how you drive it

22 Inlägg
17 april 2009
Alecci skrev:
Jag har gjort mina åsikter gällande montertjejer kända i tidigare trådar. En simpel, visuell förklaring av mina åsikter avseende just montertjejernas kläder (eller brist på dem) följer nedan:

Detta är helrätt, har inte ett spår emot monterbrudar som ser ut så här...
http://img258.imageshack.us/img258/3827 … ileyu6.jpg

Det här är så där lagom på gränsen...
http://www.powerfactory.co.nz/gtr/Dvi_b … ta_big.jpg

Detta är för mycket... Eller för lite beroende på hur man ser det.
http://img141.imageshack.us/img141/4642 … cksnk3.jpg

Detta är bara helt fel... På alla sätt.
http://i13.photobucket.com/albums/a263/ … minx25.jpg

Jag spanar till och med hellre in denna "puma" än de föregående...
http://img511.imageshack.us/img511/3556/ghkjho4mz3.jpg

Bild nr 1 anser jag vara den grymmaste! Riktigt snygg bil med en snygg brud vid sidan om. Och hon, fast hon inte visar allt är 5 ggr snyggare än resten!

its not what you drive its how you drive it

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
17 april 2009
Som vanligt, när det är prat om tjejer, efter 7-8 sida börjar det att spara ur!
Kanske dags att låssa tråden och låta var och en tror vad han vill? wink
Senast redigerat av alain (17 april 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

16 197 Inlägg
17 april 2009
alain skrev:
Som vanligt, när det är prat om tjejer, efter 7-8 sida börjar det att spara ur!
Kanske dags att låssa tråden och låta var och en tror vad han vill? wink

alla får tycka å tänka som dom vill men bara så länge dom tycker som JAG gör... hehe

"Testar man inte så får man aldrig veta"

415 Inlägg
17 april 2009
Alecci skrev:
Jag har gjort mina åsikter gällande montertjejer kända i tidigare trådar. En simpel, visuell förklaring av mina åsikter avseende just montertjejernas kläder (eller brist på dem) följer nedan:

lollollol

Diskriminering Alecci!! Alla är vackra på sitt sätt! tongue
Senast redigerat av SupraJEZZICA (17 april 2009)

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

807 Inlägg
17 april 2009
SupraJEZZICA skrev:
Alecci skrev:

lollollol

Beauty is only skin deep, but ugliness goes deep to the bone! smile

I'd rather die like a man, than live like a coward

1 661 Inlägg
17 april 2009
Janken skrev:
Fattar inte att ni orkar. Är det verkligen så hemskt?.  Alla har sin egen åsikt o aldrig kommer alla hålla med varandra. Lev med det.

Alla kan aldrig få som dom vill.

Ut i garaget o fixa med bilarna istället, det är ju dom som är viktigast (!?) så lägg tid på dem istället för att fortsätta med dethär tjaffset som inte kommer leda någonstans. För någons del.

Angående Evils's inlägg om "pojkflickor" så förstår jag precis vad han menar. Baseras inte på att de enbart håller på med bilar, det är sättet de agerar på. Inget fel med det alls, och man behöver inte jaga upp sig över att det nämns i tråden.
Som sagt. Vissa gillar choklad o andra jordgubb. that's life.

Over and out/ Janken

Detta med att pojkflickor oftast meckar med bilar lär också gå ihop med att flickor som meckar med bilar är sådana som i stort sett endast umgås med killar och därför beter sig mer likt killar.

2 014 Inlägg
17 april 2009
SupraJEZZICA skrev:
Alecci skrev:

lollollol

lol

De har säkerligen underbara personligheter, och med en större måttfullhet i fråga om klädseln skulle säkert även de kunna se vettiga ut. big_smile

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

12 086 Inlägg
17 april 2009
Hur fan orka du?

Jag såg fan knappt en brud på emlia i år, stog några tjockisar i korvskinn precis när man kom in i ljudhallen men utöver det va de ju urdåligt med brudar.

12 086 Inlägg
17 april 2009
Alecci skrev:

Jag har iofs inget emot lite större tjejer, och hon till höger såg ju riktigt kåt ut big_smile
Senast redigerat av JapMax (17 april 2009)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
17 april 2009
Verkar som vissa inte vågar komma ut ur garderoben. Killar som tycker de e jobbigt med snygga tjejer måste ju kanske se över sin läggning iställe för alla dessa gnälltrådar tongue
Senast redigerat av Mortalis (17 april 2009)

120 Inlägg
17 april 2009
Mortalis skrev:
Verkar som vissa inte vågar komma ut ur garderoben. Killar som tycker de e jobbigt med snygga tjejer måste ju kanske se över sin läggning iställe för alla dessa gnälltrådar tongue

Hahaha alldeles riktigt!

15 Inlägg
17 april 2009
Mortalis skrev:

Tycker inte att det på något sätt är jobbigt med snygga tjejer, är själv gift med en, men jag såg inga snygga tjejer på Elmia i år bara.. tongue

DFFL
9 020 Inlägg
17 april 2009
IceEyes skrev:
Alecci skrev:

I like big butts and I can not lie, you other brothers can't deny lol

Ingen sänkning nödvändig, in med dessa två valrossar så har du en low rider gratis.
(Eller ja, lär ju få pröjsa för ett par hundra flottiga burgare, men billigare iallafall. big_smile)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

<3 Japs
680 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Om ni inte har läst emellan raderna så kanske ni förstått att det inte handlar något om ens sexuella
läggning. Även om man varit hetero, homo, bi och allt vad man kan vara - så har man ändå rätt att ha en åsikt om saken. Som sagt innan, man är inte gnällig för att man har en åsikt. Jag kanske tycker att du (inte riktat direkt mot någon) är gnällig för någon åsikt du har - men jag respekterar den trots allt.

Visst har jag valet att se bort, men det ska väl (egentligen?) inte behövas när jag går till en mässa för BILAR? Även om jag har en åsikt om saken, så kommer exploateringen med halvnakna fruntimmer på mässor troligtvis vara status quo ändå. Don´t you think? cool

Bara för att jag säger att jag inte tycker om fet mat, betyder inte det att jag är anorektiker - dra inte sådana slutsatser hela tiden!

Jag älskar kvinnor, jag har respekt för kvinnor och jag ser dem som min syster, mor, fru, flickvän, farmor, mormor etc etc - inte som objekt.

Trådens syfte är fortfarande; Skall det verkligen behövas halvnakna fruntimmer på bilutställningar (Syfte: Trigga mannens sexuella lust?) för att det skall skapas intresse?

När forumet är just, vad vi alla här har en gemenskap kärlek för, bilar smile
Senast redigerat av Arcangelus (18 april 2009)

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

136 Inlägg
18 april 2009
Well Spoken.. big_smile

8 Inlägg
18 april 2009
bra sagt , man stör sig måttligt på dom att dom visar allt , det finns ju trots allt småbarn ... ja skulle helt seriöst skämmas om ja hade lite kläder på mig när det finns barn omkring mig.

blacken
18 april 2009
Arcangelus skrev:
Om ni inte har läst emellan raderna så kanske ni förstått att det inte handlar något om ens sexuella
läggning. Även om man varit hetero, homo, bi och allt vad man kan vara - så har man ändå rätt att ha en åsikt om saken. Som sagt innan, man är inte gnällig för att man har en åsikt. Jag kanske tycker att du (inte riktat direkt mot någon) är gnällig för någon åsikt du har - men jag respekterar den trots allt.

Visst har jag valet att se bort, men det ska väl (egentligen?) inte behövas när jag går till en mässa för BILAR? Även om jag har en åsikt om saken, så kommer exploateringen med halvnakna fruntimmer på mässor troligtvis vara status quo ändå. Don´t you think? cool

Bara för att jag säger att jag inte tycker om fet mat, betyder inte det att jag är anorektiker - dra inte sådana slutsatser hela tiden!

Jag älskar kvinnor, jag har respekt för kvinnor och jag ser dem som min syster, mor, fru, flickvän, farmor, mormor etc etc - inte som objekt.

Trådens syfte är fortfarande; Skall det verkligen behövas halvnakna fruntimmer på bilutställningar (Syfte: Trigga mannens sexuella lust?) för att det skall skapas intresse?

När forumet är just, vad vi alla här har en gemenskap kärlek för, bilar smile

Men om det inte finns kvinnor med i "bilden" så att säga, vem/vilka ska då putsa på våra fordon??, så att dom är rena och snygga, när man plåtar dom.tongue

Sök