Om ni inte har läst emellan raderna så kanske ni förstått att det inte handlar något om ens sexuella
läggning. Även om man varit hetero, homo, bi och allt vad man kan vara - så har man ändå rätt att ha en åsikt om saken. Som sagt innan, man är inte gnällig för att man har en åsikt. Jag kanske tycker att du (inte riktat direkt mot någon) är gnällig för någon åsikt du har - men jag respekterar den trots allt.
Visst har jag valet att se bort, men det ska väl (egentligen?) inte behövas när jag går till en mässa för BILAR? Även om jag har en åsikt om saken, så kommer exploateringen med halvnakna fruntimmer på mässor troligtvis vara status quo ändå. Don´t you think?
Bara för att jag säger att jag inte tycker om fet mat, betyder inte det att jag är anorektiker - dra inte sådana slutsatser hela tiden!
Jag älskar kvinnor, jag har respekt för kvinnor och jag ser dem som min syster, mor, fru, flickvän, farmor, mormor etc etc - inte som objekt.
Trådens syfte är fortfarande; Skall det verkligen behövas halvnakna fruntimmer på bilutställningar (Syfte: Trigga mannens sexuella lust?) för att det skall skapas intresse?
När forumet är just, vad vi alla här har en gemenskap kärlek för, bilar