Hej ska beställa 18"x7,5, 225/40 till min saab 9-3 sportkombi 07:a vad tror ni om dessa som jag nästan bestämmt mig för?? Och ska ha Toyo T1R däck på, kostar 10.000 från samma ställe som ni ser på länken tror ni det blir snygg på en smoke beige saab???
snyggare än org blir det garanterat...Men jag tycker inte att denna fälg passar till bilen men alla har ju olika smaker...har du kikat på gummihuset...
Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Ska jag vara ärlig så tycker iaf JAG att det skulle skära sig med det röda mot bilen. En helt vanlig silvrig fälg alt svart med polerad kant skulle göra sig bäst mot din bil.
Jo har kollat gummihuset men det blir så dyrt därifrån om man ska ha 18" eller för den delen 17" med bra däck!
Här får jag fälg och däck 18" Toyo T1R däck för 10.000 inklusive frakt. Sen kan man ju diskutera om det är värt det om det skulle bli en skada när det blir fraktat till en men flera tusen kronors skillnad är mycket för mig .
Jo har kollat gummihuset men det blir så dyrt därifrån om man ska ha 18" eller för den delen 17" med bra däck!
Här får jag fälg och däck 18" Toyo T1R däck för 10.000 inklusive frakt. Sen kan man ju diskutera om det är värt det om det skulle bli en skada när det blir fraktat till en men flera tusen kronors skillnad är mycket för mig .
Helt klart mycket snyggare....
Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack