Nej det vet jag inte men nankang är bra. Just nu kör jag med linglong däck på saabe och har gjort det en sommar och en vinter och dom är fräscha än, dö till och med som snödäck
Nankang NS2 är bra! Iaf jag blev inte besviken när jag hade uppsättning av sådana på min gamla BMWn. Vatten eller torrt - det gick som det skulle, inga konstigheter. Sunny är tydligen bättre http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d … sowigan=So Däckonlines betyg sättning är lite dum för 0 - bra, 6 - dåligt så det gäller att läsa rätt oxå
Federal SS-595 har jag kört på. Dimension 225/50-16 funkade alldeles utmärkt den tiden jag hade. Dock inte så länge men några hundra mil hann jag allt med utan några problem
Jag kör med Zeetex (ett Australiensiskt däck) dom kostade runt 900kr/st för 225/45-17 Blir förstås dyrare med större dimension. Har inte kört så länge på dom men än så länge inget att klaga på!
Federal SS, köpte 215/35-18 till min förra bilpå däckonline, kosta 890kr/st, mkt bra däck för den pengen. helt klart jämförabara med däck för 1400-1500kr..
har nankang på nu, och det är den störta skit jag nånsin har varit med om.. vilket inte är så mycket, i och för sig.. Men dom är inte ens dugliga att köra med nästan, ska bytas ut ASAP... Kan ju vara otur med måndagsexemplar osv.. men men..