Äckliga jävla loosers det finns i samhället.. Hur har man blivit uppfostrad om man ens gör en sån sak? Patetiskt. Hoppas att försäkringen täcker skadorna iaf..
Man kan inte har någonting i fred i bilen!, för jävligt! Varför hade du kvar en Ipod och en digitalkamera i bilen? De kan krossa en ruta bara för en packet ciggarett.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Man kan inte har någonting i fred i bilen!, för jävligt! Varför hade du kvar en Ipod och en digitalkamera i bilen? De kan krossa en ruta bara för en packet ciggarett.
Ja det var dumt, brukar alltid ta ut det ur bilen, skulle igentligen ut igår efter jag kom hem, men somnade på soffan o när jag vakna så tänkte jag att fan orkar inte åka nu.. o tänkte inte på ipoden.
Och digitalkameran har legat i handsfacket sen elmia då den fick slut på batterier innan jag ens hunnit ta en bild, så den hade jag helt enkelt glömt av att den låg där!
Men jag håller med, mycket klantigt att ha de sakerna kvar i bilen.
Nämen jag fattar va du menar, va jävligt dumt av dom att ens försöka bryta där uppe vid taket, vafan trodde dom lixom? att låskolven skulle ploppa ur när dom bände där eller?
Ser inte ut som ett proffsjobb direkt, luktar pundare lång väg.
Hittade ett halvt plattjärn brevid bilen oxå som dom förmodligen försökt använda som dumnyckel på ovansida dörren.
Huva huva... Jag hade inbrott i min jobbil natten till torsdag. Den står i Alingsås så det kanske är samma skurkar. Då fick de med sig elverktyg för ett antal tusen, tur i oturen var väl att de bara knackade en ruta och inte skadade bilen i övrigt.
Och så fick jag ett gratis hemmasvetsat fälgkors som plåster på såren. (Som också uppenbarligen fungerar bra till inbrott)
Att folk inte skiljer på ditt och mitt..Finns för mycket lösaktigt folk ute som drar omkring.. Och folk med för mycket tid.. SKAFFA ER ETT JOBB SÅ NI BLIR TRÖTTA PÅ KVÄLLARNA!!!
Ja det var dumt, brukar alltid ta ut det ur bilen, skulle igentligen ut igår efter jag kom hem, men somnade på soffan o när jag vakna så tänkte jag att fan orkar inte åka nu.. o tänkte inte på ipoden.
Och digitalkameran har legat i handsfacket sen elmia då den fick slut på batterier innan jag ens hunnit ta en bild, så den hade jag helt enkelt glömt av att den låg där!
Men jag håller med, mycket klantigt att ha de sakerna kvar i bilen.
Tyvär att säga så men man lär sig av misstag, de säkert såg ipod och passade på att rotta lite till.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
sak samma om han hadde sakerna där,dom ska ge fan i det i vilket fall som helst!
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
"Det som blev taget var en Ipod och en digitalkamera." Det är därför du fått inbrott. Spelar ingen roll om man kan inte få saker i bilen i fred - syns det så tas det o dom skiter i vad det kostar för ägaren... Syns att det var inga proffs heller... Snarare nybörjare som kan inte ens slå sönder en bilruta.
fyfan vilka svin! har inte haft inbrott ibilen än vilket jag är glad för men brorsan har haft:( tog ett ljudsyste. sen har dem varit på min bil och tagit en ljuddämpare för ca 1000kr:( blir så jävla less på sånt när det händer:(
"Det som blev taget var en Ipod och en digitalkamera." Det är därför du fått inbrott. Spelar ingen roll om man kan inte få saker i bilen i fred - syns det så tas det o dom skiter i vad det kostar för ägaren... Syns att det var inga proffs heller... Snarare nybörjare som kan inte ens slå sönder en bilruta.
Självklart är det därför dom initiellt bröt sönder dörren och knacka rutan.. kan inte försvara mig mot det.
Nu skapade jag ju inte denna tråden för att folk skulle förklara för mig vad jag gjort fel, för det vet jag till 110%.
Mitt budskap var väl kanske att folk är mer uppmärksamma i krokarna, och tänker på det jag inte gjorde, och om nån sett nåt, kanske ser nån lurig annons på blocket eller så framigenom.
öhh. va drar du den slutsatsen ifrån?
man kan väl få saker stulna ur bilen fast de inte syns. de kan ju tom ta hela bilen ffs.
Typiskt amatörjobb. Med tanke på att det är i Vårgårda och så amatörmässigt gjort så skulle jag gissa på att det är gjort av några halvkriminella ungdomar. Antingen från trakten eller bara förbiresande.