Har lagt ut info & direktlänk hit till garaget om Ystadträffen på fem sex andra forum om kvällens träff, bland annat på några danska bilforum och även på flera svenska bilforum
Alla ni andra här: Sprid det vidare så lär det komma ännu fler folk, räkna med mycket bilar ikväll
Skit bra...
Jag ska fortsätta klura på hur jag ska kunna dölja min skitiga bil!
Ställ den i skuggan, det döljer åtminstone lite av skiten på bilen
Dock är det synd då den blå färgen på er bil är riktigt snygg
haha what va nöff nöff där hela tiden? mrC30 berätta nu..
Ja polisen va där så gott som nästan hela tiden han ene polisen va rent skruvad verka va en riktig mässersmit han körde runt på pakeringen gick av o kollade däck m,m nån som fick böter va ja hörde
men seriöst det låter fan illa :S vad fick han böter för?
Ibland är man glad man kör en orginal saab skit 9-5 Nej 2 gånger sen va det, va en som va där och snackade med oss innan alla kom och han va ändå trevlig blev det ngt race då?
Jill bra träff ! men synd att polisen skulle va där hela tiden rätt komiskt " när polisen fotade dej fotade du samtidigt
när kommer det bilder ?
Jo jag blev duktigt less på dom ... Fattar inte hur man kan ödsla EN HEL KVÄLL på att hänga på en parkering ... Gör dom det när ICA är öppet oxå? BAH! Skaffa ett JOBB!!! Det är skandal att de ska få lön för att HÄNGA PÅ EN PARKERING!!!
Jo jag fotade dom o så blev han tjurig o skulle fota mig... men jag såg så fort hans kamera försökte fokusera o slog ut den med blixten .. "alltid retar det någon" som man brukar säga
men seriöst det låter fan illa :S vad fick han böter för?
Ibland är man glad man kör en orginal saab skit 9-5 Nej 2 gånger sen va det, va en som va där och snackade med oss innan alla kom och han va ändå trevlig blev det ngt race då?
Ingen reggskylt i fran. samt en kille fick 2:a på park.lysena och solfilm....