2622
Sök

Inför: Blackrace Kalmar 9 Maj

Putsbög?
200 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
Nu är det dags igen, för fjärde året i rad, arrangeras Blackrace i Kalmar av nybildade East Coast Car Club.

Lördag den 9 maj
Franska vägen, Kalmar
Besiktning från 17, körningar 18-22.

Fullständig info om evenemanget och blackrace på http://www.eccc.se, frågor tas tacksamt emot i denna tråd eller forumet på ECCC.

MVH Bramstedt / Styrelsen ECCC

Rekondare
218 Inlägg
21 april 2009
Då blir det till att pröva bilen där iår, har ju bara kollat de andra åren men nu j*dra ;D

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge

★★★★★
455 Inlägg
21 april 2009
kommer ner o kollar självklart !! smile

Putsbög?
200 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
Så mycket folk som möjligt! smile

Kallinge
78 Inlägg
Rekondare
218 Inlägg
4 maj 2009
Lär väl dyka upp en del ifrån Karlskrona iaf

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge

Putsbög?
200 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
Kommer mycket folk!

4 001 Inlägg
5 maj 2009
Trodde det fanns en tråd om detta redan.

Hur är det med plats för fotografer? (alltså för lite mera seriösa, inte mobilkameramodellen)
Har ni något avspärrat område för det eller är man tvingad att trängas med folk?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Putsbög?
200 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
Ingen annan tråd på det här forumet.

Kommer du inte när allt är som körigast så försök att fråga efter mig då jag brukar få ha hand om fotograferna på evenemangen. Så kom dit vid halv 6 eller så och fråga efter Bramstedt så löser jag så du får stå på innerplan.

MVH Bramstedt
Senast redigerat av Bramstedt (5 maj 2009)

4 001 Inlägg
5 maj 2009
Bramstedt skrev:
Ingen annan tråd på det här forumet.

Kommer du inte när allt är som körigast så försök att fråga efter mig då jag brukar få ha hand om fotograferna på evenemangen. Så kom dit vid halv 6 eller så och fråga efter Bramstedt så löser jag så du får stå på innerplan.

MVH Bramstedt

Okej, jag tyckte att jag läst en annan tråd men det var nog om Kristianstad Blackrace.

Tackar, då ska jag försöka hinna med det! Hoppas vädret blir fint, förra året regnade väl det mesta bort har jag för mig.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
5 maj 2009
Och de som ska ta kort får gärna ha med sig en egen reflexväst så vi vet var ni är wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Putsbög?
200 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
kolvas skrev:
Tackar, då ska jag försöka hinna med det! Hoppas vädret blir fint, förra året regnade väl det mesta bort har jag för mig.

Njaa, det första va kalasväder! det sista regnade bort nästan hela tyvärr.
Men nu har de lovat bra väder så vi håller tummarna! regnet brukar hålla sig borta tills emmaboda helgen efter ju wink

Team Kränghäng
657 Inlägg
6 maj 2009
17 Grader och sol utlovat av Tidningen..!

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Sök