3350
Sök

Vilken bil ska jag köpa tycker ni

Avstängd
47 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
alain skrev:
Finns trevliga M3 för dom pengarna du har och du får en bra leksak mellan händerna.

joo precis wink

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 april 2009
ferrari Enzo eller lamborghini reventon

Sump Runk Rätt O Slätt!

Avstängd
47 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
AcesHigh666 skrev:
en mitsubishi evo? 3a eller 4 borde man kunna hitta för dem pengarna... mycket brutala bilar! som ändå är byggda i en svensson kaross.. vilket gör att du kan använda bilen också smile

en mitsubishi evo har jag ochså funderat på haha så jävla svårt

Avstängd
47 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
alain skrev:
Kolla på BMW sajt powerbörsen (www.autopower.se) finns flera M3 med seriös ägare, det kostar ingenting att ta en titt. wink

Sant ska ta och göra det på engång Tack:)

735 Inlägg
23 april 2009
Tänk på att det kostar att hålla sånna här bilar rullande. Och en gammal M3 kräver en del underhåll för att den ska gå som den ska! Klassiskt är trötta vanosar som verkar behöva kärlek iaf va 2000e mil med nya oringar och ev omlödning av magnetventil!
Nu vet jag inte hur du har det ställt och vad du har för mekkunskaper. Men har du sparat ihop 95 000:- och lever på en knegarlön, tummen mitt i handen, så kanske det är dumt att köpa bil för HELA summan.
Men vill du lära dig finns det en hel del kunskaper både här och på autopower! Att renovera en vanos klarar dom flesta med lite hjälp.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 april 2009
Du kan köpa min CRX.. extrapris bara för dej.. 95000 prutat o klart wink hihihi

Nää.. men köp dej en bil DU vill ha.. inte nån som andra tycker att du ska ha.. och som ha ovanför säger.. Köp inte en bil för hela slanten...
Köper du en bil för 95 lök och den pajjar efter 50 mil.. Då kan de va bra o ha lite extrapengar smile
Senast redigerat av HyperSonica (23 april 2009)

Sump Runk Rätt O Slätt!

Bilägare
60 Inlägg
23 april 2009
Har haft en Supra Non-Turbo... Det är klart att det är en rolig bil att köra, däremot så vet jag av erfarenhet att dom OFTA (inte alltid) är skötta så "pedantiskt" som en betydligt dyrare TT... Men jag skulle nog satsa på BMW 328 sen E36a eller E46a... Billigare försäkring, och du får förmodligen lite pengar över. Men det viktigaste är väl att du väljer en bil du själv trivs med, både estetiskt och i bruk. Evo är inte heller någon dum idé, dom verkar ju ha gått ner en del i pris om man kollar blocket. Fyrhjulsdrift!

Life's a bitch that complains about your socks...

Bilägare
60 Inlägg
23 april 2009
OFTA INTE är skötta så väl, ska det givetvis stå. My bad! smile

Life's a bitch that complains about your socks...

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
23 april 2009
min tanke med evon var ju att den.. om man nu vill kan ha den som Svensson bil också... det är helt enkelt en riktigt sjuk bruksbil.. ska vara driftsäkra har jag förstått det som iallafall..

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
357 Inlägg
23 april 2009
Du får nog ingen supra mk4 med turbo för dom pengarna i alla fall.

Jag brukar alltid tala för att folk ska köpa bmw men i den prisklassen tycker jag nog att du ska ta skylinen.
Antar att du tänker på bmw m3 e36 och de är faktiskt inte så jävla snygga:p För runt 100 tusen får man ju riktigt fräna skylines faktiskt! Hade vi snackat bmw m3 e30 eller e46 hade mitt svart nog låtit annorlunda :p

428 Inlägg
23 april 2009
Är inte en Rx7 intressant? Lite billigare än skyline och supra men helt klart en jävligt rolig bil att köra.
Sen om du vill ha en TT supra för dom pengarna så finns alltid privat import wink

Gödseldräng
4 529 Inlägg
24 april 2009
mercedes e55 amg för hela slanten
då menar jag dock inte den nyare karossen utan W210 karossen
snyggast av dom alla wink

v8 på 354hk om du kör på e55an
annars har du E50 på 347hk lite billigare än e55an dock

o en e55a kör om en M3 E36 utan problem
även att bilen är bra möe tyngre men mycke vrid i v8an me
och vrid är något som BMW inte vet vad det är
Senast redigerat av Team-Adolfsson (24 april 2009)

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
24 april 2009
En Ford Sierra Cosworth eller BMW E30 M3 kanske? smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

///R-Rated
519 Inlägg
24 april 2009
Jag hade satsat på m3 3,2 e36, visst Vanos problem men man får ju givetvis kolla så att det är bytt, om inte. PRUTA! Jag tror man får leta länge för att hitta en så pass rolig/rå bil i den prisklassen.
Börjar dock bli lite gamla men vad gör det smile
Men alla bilar du tar upp har sin charm wink

/// BMW M3 E92 - Projekt
/// M3 e46 projektbilder
If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blu n´white

1 661 Inlägg
24 april 2009
Så finns ju alltid Mitsubishi 3000GT och Nissan 300zx från 50 000:- till hur mkt som helst. smile
Senast redigerat av Hardjim (24 april 2009)

735 Inlägg
24 april 2009
Team-Adolfsson skrev:
mercedes e55 amg för hela slanten
då menar jag dock inte den nyare karossen utan W210 karossen
snyggast av dom alla wink

v8 på 354hk om du kör på e55an
annars har du E50 på 347hk lite billigare än e55an dock

o en e55a kör om en M3 E36 utan problem
även att bilen är bra möe tyngre men mycke vrid i v8an me
och vrid är något som BMW inte vet vad det är

På papperet går 347 hästarn lika som m3 3.0 och 354hk lika som 3.2 och börjar det svänga så... Men vridet är gött i v8orna men dom har ju automat=( verkar ju som trådskaparen ville ha en sportig bil inte något tokbekvämt motorvägsåk

5 198 Inlägg
24 april 2009
Köp den DU gillar,, inte den VI gillar.

2 656 Inlägg
24 april 2009
89a skrev:
Hello, står nu och funderar på vilken bil jag ska köpa hmm bilarna som det står imellan är toyota supra,nissan skyline,eller en bmw m3. . . summan som jag har är 95 000. och blir det en Supra så får det nog bli en Non turbo tror inte man får en supra me turbo för under 100. Är det någon här som har haft en supra non turbo ? som kanske kan berätta hur en sån går smile

men lutar mer åt en skyline eller en M3a. Vad Tycker Ni vilken Ska Man Ge Sig På wink?

en m3 "limo" alltså 4 dörrars smile e36a då praktisk familje rässer får lätt plats 5 pers i en sån smile utan o behöva fälla några säten = praktiskt o bekvämt smile

Sök