3079
Sök

Hojåkares tycke och tänkande om stylade bilar.

Makaronborrare
993 Inlägg
27 april 2009
Haha kul tråd smile

Med.lem
3 759 Inlägg
27 april 2009
Trådstartare
tkd_rille skrev:
AcesHigh666 skrev:
skön tråd! det där... synd bara att trådskaparen påpekar att dem för mycket väsen... tycker inte motorcyklar är direkt tystare smile

ofta en båge står och torrvarvar i flera minuter, ser oftast volvobilar med sjukt stort utblås och gl motor som står och torrgasar för fjortonåriga småflickor för de är plåtluder de där små flickorna och tänder på överdrivna blås.

En båge som låter högt och går snabbt VS En 740 GL med 4" och går jätte slött vilket är jobbigast?=

glömde tillägga, vi jättestöriga idioter på sporhojjar brölar inte runt på nätterna på vardagar och väcker folk som sover, de är jag med om väldigt ofta här att bilar gör däremot wink

Jo det gör vi, men det blir bara att det hörs ett "whoom", sen är man 1000 meter bort tongue
Senast redigerat av Mr_EmCom (27 april 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Muttley
27 april 2009
Mr_EmCom skrev:
tkd_rille skrev:
AcesHigh666 skrev:
skön tråd! det där... synd bara att trådskaparen påpekar att dem för mycket väsen... tycker inte motorcyklar är direkt tystare smile

ofta en båge står och torrvarvar i flera minuter, ser oftast volvobilar med sjukt stort utblås och gl motor som står och torrgasar för fjortonåriga småflickor för de är plåtluder de där små flickorna och tänder på överdrivna blås.

En båge som låter högt och går snabbt VS En 740 GL med 4" och går jätte slött vilket är jobbigast?=

glömde tillägga, vi jättestöriga idioter på sporhojjar brölar inte runt på nätterna på vardagar och väcker folk som sover, de är jag med om väldigt ofta här att bilar gör däremot wink

Jo det gör vi, men det blir bara att det hörs ett "whoom", sen är man 1000 meter bort tongue

Och de hinner man inte vakna till;) inte många hojjar som kör nattetid var de jag syftade på, jag kör ibland men inte torrgasar jag eller löjlar mig smile. och som du sade whooom sen är vi borta på direkten.

Kanon..
1 473 Inlägg
27 april 2009
Jag väcker o stör alla med min motorcykel!

39 Inlägg
27 april 2009
lägg ner pajkastningen nu. det är inte det tråden handlar om.

jag tycker det är skitkul att vända röven till med husan och lyfta trotteln max när det är ett gäng brudar bakom på avenyn. många blir jevulskt rädda av dels ljudet men även den tyvärr underskattade luftström som passerar ut genom mitt enorma utblås:)

Kanon..
1 473 Inlägg
27 april 2009
T4pp3r skrev:

jag tycker det är skitkul att vända röven till med husan och lyfta trotteln max när det är ett gäng brudar bakom på avenyn. många blir jevulskt rädda av dels ljudet men även den tyvärr underskattade luftström som passerar ut genom mitt enorma utblås:)

ääh men SH är inte vad det har varit...

39 Inlägg
28 april 2009
leksak skrev:
T4pp3r skrev:

nej jag vet. du får väl inte vara med längre? och många andra riktiga stolpskott (på ett bra sätt) som fick sparken såhär lagom till lågkonjunktur?

Kanon..
1 473 Inlägg
28 april 2009
T4pp3r skrev:
leksak skrev:
T4pp3r skrev:

nej jag vet. du får väl inte vara med längre? och många andra riktiga stolpskott (på ett bra sätt) som fick sparken såhär lagom till lågkonjunktur?

Nä de va längesen jag fick vara med där o leka..
Men de finns ju bättre ställen nu mera...

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
28 april 2009
tkd_rille skrev:
AcesHigh666 skrev:

Allt är i betraktarens ögon... Tar en sporhoj över en 740 varje dag, men tycker att liknelsen med fjortisraggarna passar ganska bra in på en del mc förare då det ska gasas som fan... köras på bakhjul med mera...

dock så är det ju häftigt med sporthojjar medans volvo 740 raggarna kan dra nått gammalt över sig... doch så finns det alltid någon på andra sidan som hatar hojjar lika mycket som du hatar 740...

Hatar dock bilister som tränger MC förare... det borde vara skottpengar på sånna... jag brukar släppa förbi mc på 2-1 vägar (när det är enfiligt också) för det finns fan gott om plats för det...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

1 067 Inlägg
28 april 2009
Varför kan inte MC åkare och bilstylare enas mot de satans husvagnarna? >sad

wink

DFFL
9 020 Inlägg
28 april 2009
tkd_rille skrev:
Mr_EmCom skrev:
tkd_rille skrev:

Och de hinner man inte vakna till;) inte många hojjar som kör nattetid var de jag syftade på, jag kör ibland men inte torrgasar jag eller löjlar mig smile. och som du sade whooom sen är vi borta på direkten.

Plus att när en hoj drar iväg så sticker han.
När en (som exemplet) 740 drar iväg så bränner han gummi och kör sidleds genom svängen på varvstopp.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

huh?
10 427 Inlägg
28 april 2009
Att bli omkörd av en hel japs-hojklubb brukar vara en ganska otrevlig
upplevelse även om upplevelsen är snabb wink Känns nästan som att rutorna
på bilen ska spricka. *host*MCK Wheelers*host*

Största 'problemet' här lokalt är nog trots allt alla V8-bilar som åker runt
och tokvarvar på kvällarna. Mustanger och allt vad det är för bilar.
Faktiskt dåligt med 740 GL som står och tokvarvar i Falun tongue

huh?
10 427 Inlägg
The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
28 april 2009
steifan skrev:
Höpp, glömde en sak.

Det mest störande som finns är ju ändå alla j-a eu-scotrar/mopeder. mad

det kan vi enas om!

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

629 Inlägg
28 april 2009
AcesHigh666 skrev:
steifan skrev:
Höpp, glömde en sak.

Det mest störande som finns är ju ändå alla j-a eu-scotrar/mopeder. mad

det kan vi enas om!

vaddå dom är väll coola , vet flera här i stan som har massa neon på sina scotrar , trimmade oxå så dom gör säkert 55 yikesroll

Mröh

Muttley
28 april 2009
FireTraXX skrev:
tkd_rille skrev:
Mr_EmCom skrev:

Plus att när en hoj drar iväg så sticker han.
När en (som exemplet) 740 drar iväg så bränner han gummi och kör sidleds genom svängen på varvstopp.

ja precis, sådana finns här, och fan vad jag velat kasta nått tungt på de bilarna vissa nätter när man skulle upp 4-5 för att jobba. speciellt när man jobba helger förra sommaren och de var "stora helger" i hbg då kom här en jävla massa brölare förbi sent som fan, otur har jag som bor vid vägen.

Supraman
2 300 Inlägg
28 april 2009
Har inget emot hojåkare.
Det jag stör mig på om man ska nämna något e att ibland verkar de va svårt att hålla hastigheten i tättbegyggt område.
Märks där jag bor, kommer det motorcyklar så går det betydligt mer än 50.
Bilarana e bättre men finns stolpskott där med.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Svetsare
3 150 Inlägg
28 april 2009
Mr_EmCom skrev:
På första sidan i tråden får TS ett tips att han ska tutlura bilen i första bästa rondell.

Här är tråden om hur det lysande skämtet uppkom!
Mycket roligt det också!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=202471

HAHA  !   Skrattade nästan ihjäl mig när man läser deras inlägg med humor på högsta grad, speciellt dom inläggen med inslag från express nyheter

"Aftonbladet extra
- Här körde
Mc-förarna
Följ rutten etappvis med klock-
slag och exklusivt material som
ej tidigare framkommit!"

Och

"Handledare utnyttjade lömskt sina elever.
Lurades in i industriområde!
Elev i chock talar ut."

hahha   ja fy fan

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Muttley
28 april 2009
Stefan Varberg skrev:
Har inget emot hojåkare.
Det jag stör mig på om man ska nämna något e att ibland verkar de va svårt att hålla hastigheten i tättbegyggt område.
Märks där jag bor, kommer det motorcyklar så går det betydligt mer än 50.
Bilarana e bättre men finns stolpskott där med.

Märker jag inte, när man själv håller hårt på hastigheten på 30 vägar så ligger där en bil i röven som ska försöka stressa en.
Så de är nog lika där mellan bilar och hojjar.

Med.lem
3 759 Inlägg
28 april 2009
Trådstartare
ZonaX skrev:
Mr_EmCom skrev:
På första sidan i tråden får TS ett tips att han ska tutlura bilen i första bästa rondell.

Här är tråden om hur det lysande skämtet uppkom!
Mycket roligt det också!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=202471

HAHA  !   Skrattade nästan ihjäl mig när man läser deras inlägg med humor på högsta grad, speciellt dom inläggen med inslag från express nyheter

"Aftonbladet extra
- Här körde
Mc-förarna
Följ rutten etappvis med klock-
slag och exklusivt material som
ej tidigare framkommit!"

Och

"Handledare utnyttjade lömskt sina elever.
Lurades in i industriområde!
Elev i chock talar ut."

hahha   ja fy fan

Det finns ett fåtal trådar (5-6) stycken som är pricis i den där andan. Nånting obetydligt kommer upp, som senare spårar ut TOTALT och blir skitroligt!

Här är en annan prakt-tråd i äkta SH-OT stämning!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=46771
Senast redigerat av Mr_EmCom (28 april 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Sök