tkd_rille skrev:
Mr_EmCom skrev:
tkd_rille skrev:
ofta en båge står och torrvarvar i flera minuter, ser oftast volvobilar med sjukt stort utblås och gl motor som står och torrgasar för fjortonåriga småflickor för de är plåtluder de där små flickorna och tänder på överdrivna blås.
En båge som låter högt och går snabbt VS En 740 GL med 4" och går jätte slött vilket är jobbigast?=
glömde tillägga, vi jättestöriga idioter på sporhojjar brölar inte runt på nätterna på vardagar och väcker folk som sover, de är jag med om väldigt ofta här att bilar gör däremot
Jo det gör vi, men det blir bara att det hörs ett "whoom", sen är man 1000 meter bort
Och de hinner man inte vakna till;) inte många hojjar som kör nattetid var de jag syftade på, jag kör ibland men inte torrgasar jag eller löjlar mig
. och som du sade whooom sen är vi borta på direkten.
Plus att när en hoj drar iväg så sticker han.
När en (som exemplet) 740 drar iväg så bränner han gummi och kör sidleds genom svängen på varvstopp.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.