3457
Sök

Inför: Best exhaust and engine sound 10 maj (Malmö)

Avstängd
18 Inlägg
4 maj 2009
JimRS skrev:
Jag tycker det är väldigt tråkigt att ni har planerat in det så att det krockar med den stående söndags träffen.
Detta gör att folket delas upp. Hoppas detta bara var en miss denna gången.
Annars blir det en massa små träffar /tävlingar samtidigt, med lite deltagare.
Vi vet ju redan hur roligt det är när det kommer lite folk till en träff /tävling.

håller med, hoppas också att det var en miss just denna gången, men förhoppningsvis så är tävlingen klar tidigt så kan dem komma dit i alla fall.

400 Inlägg
4 maj 2009
vem har det på en lördag då ?

352 Inlägg
4 maj 2009
Bullet--- skrev:
säg en dag det inte finns en träff på, i så fall hade det blivit måndag eller tisdag, hur roligt är det.Man får komprimissa ibland. iblan blir det strul med träffar och andra evenemang.

håller med. det finns träffar att gå till 5 ggr i veckan, krockar man med en så gör det väl inte så mycket? och den här typen av tävling sker inte så ofta. jag tycker att folket borde satsa på det istället. min åsikt

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

Avstängd
18 Inlägg
4 maj 2009
Biggi skrev:
Bullet--- skrev:
säg en dag det inte finns en träff på, i så fall hade det blivit måndag eller tisdag, hur roligt är det.Man får komprimissa ibland. iblan blir det strul med träffar och andra evenemang.

håller med. det finns träffar att gå till 5 ggr i veckan, krockar man med en så gör det väl inte så mycket? och den här typen av tävling sker inte så ofta. jag tycker att folket borde satsa på det istället. min åsikt

Ni kunde i alla fall tagit det lite tidigare, visst gör det inte så mycket att det krockar med 1 träff men behöver ju inte göra det till en vana, för då lär det bli utspritt och tråkigt. och ja, måndag och tisdag hade fungerat lika bra?

560 Inlägg
4 maj 2009
Åk ner till ystad i helgen så ska ni få se hur en riktig cruising ska gå till. big_smile

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
4 maj 2009
The__Saint skrev:
Åk ner till ystad i helgen så ska ni få se hur en riktig cruising ska gå till. big_smile

SHIT är det redan dags, tack för att du påminde... Nu är det PARTY!

Att missa den cruisingen är ju en dödssynd hahaha
La upp en tråd så att folk inte missar det, http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=132611
Senast redigerat av Jill (4 maj 2009)

119 Inlägg
5 maj 2009
Biggi skrev:
Bullet--- skrev:

håller med detta kommer säkert bli riktigt roligt.. wink

True love never ends!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
5 maj 2009
Kiki skrev:
Biggi skrev:
Bullet--- skrev:

håller med detta kommer säkert bli riktigt roligt.. wink

Kommer ni att köra trots att det bara är 15 anmälda?

905 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
att vi valde just denna tiden beror på tillstånden. . vi fick ha parkeringen efter klockan 17:30. . .  vi kommer att köra tävlingen eftersom det kommer att vara folk utanför garaget som kommer. .plus att det är många som bara dyker upp. . .

1 513 Inlägg
5 maj 2009
bara att ösa på!!! jag skruvar för fullt så vi kan komma:)

Å VA F_N GÖR JAG HÄR IGEN SKA JU VARA I GARAGET!!!!
Senast redigerat av evo_krolle (5 maj 2009)

155 Inlägg
5 maj 2009
evo_krolle skrev:
bara att ösa på!!! jag skruvar för fullt så vi kan komma:)

Å VA F_N GÖR JAG HÄR IGEN SKA JU VARA I GARAGET!!!!

Precis, jobba !!! så man får kolla din kärra smile

Smaka fäste !!!

1 513 Inlägg
5 maj 2009
mmmmm som vanligt 1 steg fram 15 tillbaks annars får jag ta viton å varva (hål på downpipe=visslar gött)

Å VA FAN GÖR JAG HÄR IGEN SKA JU VARA I GARAGET!!!!

514 Inlägg
5 maj 2009
evo_krolle skrev:
mmmmm som vanligt 1 steg fram 15 tillbaks annars får jag ta viton å varva (hål på downpipe=visslar gött)

Å VA FAN GÖR JAG HÄR IGEN SKA JU VARA I GARAGET!!!!

haha du får skaffa laptop och trådlöst ^^

BMW = Bil Med Wasakredit

chafför
9 Inlägg
5 maj 2009
du kan skriva upp mig!

1 513 Inlägg
5 maj 2009
mmm men va fan datorn e ju i garaget men på andra sidan väggen:) haha nej jag måste sluta kan inge krascha trelleborgs nätverk:) man ¨bara¨ ska kolla en ska sen slutar de här:)

480 Inlägg
5 maj 2009
evo_krolle skrev:
mmm men va fan datorn e ju i garaget men på andra sidan väggen:) haha nej jag måste sluta kan inge krascha trelleborgs nätverk:) man ¨bara¨ ska kolla en ska sen slutar de här:)

glöm inte min koppling också big_smilewink

1 513 Inlägg
5 maj 2009
mmmm  mycket som ska göras:) haha nej jag har den näst överst på listan!! bara fixa mitt sista i helgen hoppas jag:/  fick trots allt en del gjort i kväll kom nyss hem.. kommer du också till tävlingen eksten?? så vi får göra upp:)

480 Inlägg
6 maj 2009
evo_krolle skrev:
mmmm  mycket som ska göras:) haha nej jag har den näst överst på listan!! bara fixa mitt sista i helgen hoppas jag:/  fick trots allt en del gjort i kväll kom nyss hem.. kommer du också till tävlingen eksten?? så vi får göra upp:)

klart jag kmr, om vädret är bra smile

905 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
pokalerna har kommit smile bilder kommer snart !!

Sök