3009
Sök

tatuering!?

39 Inlägg
6 april 2006
Trådstartare
Tjabba!
hade tänkt tatuera insidan av underarmen i mönster som liknar blodådror,vener,cellplasma eller liknande.... men jag kan inte komma på vad mönstret heter!! så finns här någon som har en bra bild eller vet vad det heter på engelska eller ni kanske vet var jag kan hitta en bild på det? hoppas ni förstår min luddiga beskrivning tongue

mvh

Gör jag detta så göra jag inget annat dumt

Vw trimmare
2 995 Inlägg
6 april 2006
bara gå till en tattuerare så har han garanterad bilder på det....men vore det inte roligare att ta nått som ingen annan har? den är rätt poppis själv tar man bara lite "Egna" tattos gaddade God's Gift med china tecken igår ;D

39 Inlägg
6 april 2006
Trådstartare
klart att det e roligt med "egna", håller på att rita mina nästa tattoo´s själv och hade tänkt ha inslag av sådant mönster  lite här och var i en av dom men jag tycker det känns lite lustigt att gå till tatueraren ta ideér från han å lägga in i mina egna... China tecken e ju nice smile

Vw trimmare
2 995 Inlägg
6 april 2006
ok...kan inte komma på vad det heter nu iaf hmm enklst vore ju att gå till tattueraren han kan rita ett mönster åt dig så som du vill ha det istället för att sitta på google....låter som du ska ta många tattos?
har du tagit nån än?

39 Inlägg
7 april 2006
Trådstartare
har gjort en tribal mellan skuldrorna,inte så stor men "stilren" om man kan kalla det för det. planerar en på fotleden åxå å lite andra som jag håller på att rita, det e det roligaste att rita dom å veta att man e ensam om att ha just den tatueringen.... beställer tid nästa vecka förhoppningsvis smile
hur många har du själv?

Sök