Ska jag ta & tona vindrutan oxå av estetiska skäl?! Tror det hade sett nice ut på min röda v40, snäppet ljusare än sidorutorna. Vad tycker ni?!
Å nej, jag vet att det e olaglig, jag vet att man ser lite sämre ut osv...denna tråden handar endast om det utseendemässigt! Så skippa alla föreläsningar plz!
men hur är de med sidorutorna i fram.. visst får man ha en viss procent på toningen eller hur man nu säger? alltså hur mörk den får vara.. för om man har arabsvart i bak å "ljus-svart" på sidorutor i fram så blir de ju en lite mörkereffekt på framrutan också... eller är de jag som sitter å fantiserar?
men hur är de med sidorutorna i fram.. visst får man ha en viss procent på toningen eller hur man nu säger? alltså hur mörk den får vara.. för om man har arabsvart i bak å "ljus-svart" på sidorutor i fram så blir de ju en lite mörkereffekt på framrutan också... eller är de jag som sitter å fantiserar?
Får å får.... Finns iaf ungefär 53tusen trådar på garget om det....sök så finner du!
Åvisst e det kolsvart bak så ger ju det e mörkare känsla, men nu e det ju inte det!
Tonar man alla andra rutorna så tycker jag inte att det behövs med vindrutan. Det blir såpass mörkt i bilen ändå. Och det är ingen vidare insyn heller om allt annat är tonat. Sikten i mörker lär ju vara hemsk.
Självklart ska du tona vindrutan, det ger ett riktigt bra helhetsintryck. Och vadå rycka filmen? Om man inte har kolsvart vindruta utan endast en ljus film kommer dom aldrig märka något vid bes.
Jag tror det kommer passa bra på din bil, om alla rutor är lite tonade så ser det original ut men ändå inte. Och det får nog folk att titta en extra gång och fundera!