3626
Sök

Solglasögon!

195 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Tjenare Gorg!

Nu när sommaren är påväg måste man ju skaffa sig ett par grymma brillor^^
Är på jakt efter brillor som är formade som ett U och som är helt kolsvarta(omöjligt att se ögonen, kan vara bra på krogen om man råkat få i sig lite mycket tongue)

Kan ni rekommendera några eller rentav länka sådana som ni tycker är snygga?

David R

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
3 maj 2009
Pilotbrillor säger jag bara! smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

I brist på annat :)
526 Inlägg
3 maj 2009
Oakley smile Finns inga bättre brillor

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
3 maj 2009
ExXtr3me skrev:
Pilotbrillor säger jag bara! smile

Instämmer!

Brukar oftast gå åt 6-7 st/sommar eftersom man ofta råkar supa bort eller ha sönder dom på fyllan tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

KTM 660
537 Inlägg
3 maj 2009
Pilotbrillor med spegelglas. Då ser ingen ögonen på dig

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
3 maj 2009
HE-he! har du någonting att dölja? big_smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

195 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
alain: Haha, inte i vanliga fall men om man får i sig för mycket kan ögonen se lite roliga ut tongue Det är då brillorna kommer på. Tycker dessutom att det är grymt snyggt med kolsvarta smile

got stance?
546 Inlägg
3 maj 2009
vart får man tag på bra pilotbrillor då? vill inte ha några billiga som man får huvudvärk av.

夢の力

945 Inlägg
3 maj 2009
joonte_ skrev:
vart får man tag på bra pilotbrillor då? vill inte ha några billiga som man får huvudvärk av.

Då köper man ett par Ray ban.

712 Inlägg
3 maj 2009
Tänkte just starta en tråd om solglajjer big_smile

Är det pilotbrillor som gäller för att se cool ut i bilen..?
Har något skit jag köpt på Stadium och bågarna är väldigt rackliga. Samtidigt vill man ju inte slänga ut runt 1000-lappen på ett par solglasögon känns det som.

Upplever dessutom att alla solglasögon ser så förbannat stora ut på mitt huvud.. för dom finns väl bara i "one Size"..? cool

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 maj 2009
ser inte cool ut i pilotbrillor om du inte har en skalle som passar i de, så enkelt kan man väl säga de? tongue Hur många skulle se coola ut i såna brillor som ozzie osbourne t.ex.? wink Finns inge universalt.
Stå å prova i butiken yikes Många som e så jäkla fega o göra de i Sverige märker man, Helt skraja för å stå framför en spegel där andra kan se en smile
Senast redigerat av Mortalis (3 maj 2009)

174 Inlägg
9 juni 2011
använder mig av denna tråd jag!

Är på jakt efter ett par sol brillor som Weeman har i Jackass 3D filmen. Dom vit medoljefärgat glas. Någon som vet vart man kan köpa sig såna brillor eller glasögon med oljefärgat glas överhuvudtaget?

945 Inlägg
9 juni 2011
olander_91 skrev:
använder mig av denna tråd jag!

Är på jakt efter ett par sol brillor som Weeman har i Jackass 3D filmen. Dom vit medoljefärgat glas. Någon som vet vart man kan köpa sig såna brillor eller glasögon med oljefärgat glas överhuvudtaget?

Fixa en länk...
Annars så kolla på Oakley Frogskins, finns med oljefärgat glas och med vita bågar.

174 Inlägg
10 juni 2011
okej, annars hittade jag. det var vonzipper han hade.

Sök