free2 skrev:
kanske kan vara sant som du säger herrnilsson , men kraven är inte stora på att det ska vara jätte bra ljud då detta är första i ljudväg jag fixar.Så allt bättre än orginal är ju en förbättring:)
Och dessutom att det är nästan lika mycket för syns skull så tycker jag nog att man borde kunna få ihop en början för 4k....
om inte annat kanske något begagnat, eller är allt sånt sönder spelat?
men om du bara säger att det är för syns skull.. räkna lite på bara vad material med kablar tyg/färg om man ska lacka och plasta.. så kommer du inte alls långt.. och det blir dyrare i längden spara och köp bättre saker istället för att gå den långa och dyra vägen med att du får byta saker. och sen hamnar du ändå på dom lite finare sakerna i slutet men då har du redan lagt ut flera tusen på dåliga saker som antingen har gått sönder eller som du inte är nöjd me..
hörde det senast igår när jag var nere i helsingborg på utstälning.. det var en som har spelat sönder fyra basar och dom sista hade han lånat och det var pga att han kör med ett billigt skit steg som lämnar oren effekt och distar sönder basarna...
många som har gått den vägen och vill du bli en av dom med så ska jag inte hindra.. men tänk iallfall en extra gång innan..
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu