3371
Sök

Stor dekal på Passat

Basberoende
10 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
Hej jag undrar om ni tycker det är snyggt med denna dekal på min Passat. Eller blir det för mycket för att inte ens vara sponsrad?

http://data.fuskbugg.se/skalman01/namnlsd.JPG

OBS: Har photoshopat bilden.
Senast redigerat av Xzton (5 maj 2009)

Gorgilus addictus
4 760 Inlägg
5 maj 2009
Nja, lite dumt att ha en så stor dekal om du inte blir sponsrad av dom tycker jag.
Dom ska väl få betala för att synas wink

Allt för den där jävla hatten!

Basberoende
10 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Nja, lite dumt att ha en så stor dekal om du inte blir sponsrad av dom tycker jag.

Ja det var just det jag tänkte. Skulle nog kännas rätt skumt att åka omkring med den utan att vara sponsrad haha. Men jag tyckte det var jäkligt snyggt iaf smile

NissanMotorsport
5 maj 2009
THEBADGUY skrev:

tyckte de såg ganska fint ut smile gillar dekaler så.

Synd bara att vissa tycker det inte passar om man inte är sponsrad, för det är jäkligt snyggt me olika loggos på bilen, jag tycker det är okej, bara man använder sig av t.ex om man har mds basar, så tycker jag det är att okej att ha mds logga på bilen, dock kan man skicka iväg ett mejl och fråga efter en eller två gratisdekaler, jag gjort ett antal gånger och aldrig fått ett nej.. smile

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
5 maj 2009
Har absolut inget mot dekaler som t.ex pioneer osv om man inte är sponsrad men det
där blir nog lite väl stort för en icke sponsrad bil.
Varför inte satsa på något stort VW märke? smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

Team Kränghäng
657 Inlägg
5 maj 2009
Är man nöjd med ett märke som man använder sig av tycker iaf jag att man kan visa upp d..!

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

7 100 Inlägg
5 maj 2009
varför fråga oss?
tycker du att den är snygg så ska du självklart ha den

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sök