Saxat från FAQ på nordicaudi:
"Börja med att underifrån lossa de två skruvar som håller kåpan ovanför spakstället (blinkers etc...) och lyft bort kåpan. Nu har du två stjärnskruvar i nederkant på instrumenthuset, lossa dessa.
Ta tag i den lilla klacken som sitter mellan de två skruvarna du just lossade, den det står VDO på.
Dra huset utåt och tryck sedan vänster sidan inåt. Nu ska du kunna vippa på huset och lägga det med glaset uppåt.
Nu behöver du en lång mejsel. Det är fyra kontakter som ska lossas och de har alla en låsfunktion. Denna ska bändas rakt ut från kontakten med hjälp av mejseln.
Det är trångt och bökigt men långt ifrån omöjligt.
Börja med den gula kontakten längst till vänster.
Ta sedan den vita som sitter in mot mitten.
Efter detta tar du den blåa längst till höger.
Nu ska du kunna få ut huset lite till och vippa det uppåt så att glaset nu är in mot hålet i instrumentpanelen.
Lossa nu den svarta kontakten som sitter över den vita. Denna har inte likadan låsning som de andra utan denna har bara två pinnar man klämmer åt. Om du har airbag har du även kontakten till airbaglampan att lossa. Vrid bara lampan ett halvt varv så är den loss.
Nu ska du kunna ställa huset helt på högkant och föra det ut mot passagerarplatsen mellan ratten och instrumentbrädan. Var försiktig så du inte repar instrumentbrädan! "
Efter detta lilla simpla ingrepp kan du kolla ifall oljetryckslampan är hel