3802
Sök

Inför: Lundträff 09-05-15

2 201 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
Välkommen till Lundträffen

Datum: 15/5

Tid: 20:00

Plats: Media Markt:s parkering
mittemot Rusta

Avtalsvägen 4, Lund

http://kartor.eniro.se/query?what=map&a … word=media markt lund

Max ligger i närheten för er som vill käka
Och även Wash a Car för er som vill tvätta bilen.

Då vi har tillstånd av Media Markt att låna parkeringen så ber vi om att ingen bränner gummi eller skräpar ner

OBS!! Ligger INTE mitt inne i Lund så ni slipper alla vägbulor mm

2 201 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
om alla har den inställningen så kommer ingen.
vi hoppas på att få igång nåt större, men det är inte så lätt.
hade det kommit ett antal bilar som vi hoppas, så kan man hitta på nåt

529 Inlägg
7 maj 2009
peter_1976 skrev:
Välkommen till Lundträffen

Datum: 15/5

Tid: 20:00

Plats: Media Markt:s parkering
mittemot Rusta

Avtalsvägen 4, Lund

http://kartor.eniro.se/query?what=map&a … word=media markt lund

Max ligger i närheten för er som vill käka
Och även Wash a Car för er som vill tvätta bilen.

Då vi har tillstånd av Media Markt att låna parkeringen så ber vi om att ingen bränner gummi eller skräpar ner

OBS!! Ligger INTE mitt inne i Lund så ni slipper alla vägbulor mm

Bättre du kommer till Ystad träffen i stället...

Volvo fore life :)

2 201 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
nä, jag ska inte till ystad. förra året hade vi våra träffar varannan vecka o ystad varannan veckan o jag var på båda. varför ska jag ta bort min träff helt bara för att dom lägger ystadträff varje vecka istället?
o jag ska till ystad om ett par veckor istället hade jag tänkt
Senast redigerat av peter_1976 (7 maj 2009)

TIG-svetsare
226 Inlägg
7 maj 2009
Jag tänker komma på dina träffar! big_smile alla e så tråkiga!

Drive it like you stole it ;)

2 201 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
Bullet--- skrev:
peter_1976 skrev:
om alla har den inställningen så kommer ingen.
vi hoppas på att få igång nåt större, men det är inte så lätt.
hade det kommit ett antal bilar som vi hoppas, så kan man hitta på nåt

Jag har inte dålig inställning, jag går på så gott som alla träffar i väst, men jag var i lund förra gången och jag kan säga att dett inte VAR värt besväret, så det hade varit roligare om det kommit fler den här gången.

men alla frågar samma sak. jag kan itne svara på det.
att folk hellre kör till ystad är väl för att det funnits längre. annars händer det ju ungefär samma saker.
men dra med dig massa polare till lund eller nåt.
det var första gången i år, o det var inte det bästa vädret heller. det blir inte roligare än man gör det

Nicco:  låter trevligt. kom fram nästa gång o snacka skit vet jag  smile

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
8 maj 2009
Problemet som jag ser är att Lund är en studentstad ... Det blir svårt att få upp trycket i en bilträff så ofta som varannan fredag, tyvärr !!

terazzi
8 maj 2009
skit tråkigt i lund med ju!
Ystad e mkt bättre smile

2 201 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
terazzi skrev:
skit tråkigt i lund med ju!
Ystad e mkt bättre smile

skit i att komma o skit i att skriva.
det blir inte roligare än man själv har det. det säger allt
Senast redigerat av peter_1976 (8 maj 2009)

terazzi
8 maj 2009
oj tog du illa upp?
hade det vart kul hade ju fler kommit med eller hur? wink

2 201 Inlägg
8 maj 2009
Trådstartare
terazzi skrev:
oj tog du illa upp?

det är inte alla som tycker det är roligare i ystad. bara för det är fler bilar.
men ja, det är roligare om det hade kommit fler.  men vill itne folk komma så skit i det. men då är det onödigt att skriva som du gjorde.
men skitsamma.
vill du iten komma så behöver du inte.  folk får åka dit dom tycker är roligast. 
jag säger inte att jag inte åker till ystad bara för det.

560 Inlägg
8 maj 2009
ah en träff till. snart är där en träff i varje kommun.  istället för o göra en massa olika så skaffa en stor jävel istället.. denna träffen va jag på förra året o där va dött som bomben tongue

TIG-svetsare
226 Inlägg
9 maj 2009
peter_1976 skrev:
terazzi skrev:
oj tog du illa upp?

det är inte alla som tycker det är roligare i ystad. bara för det är fler bilar.
men ja, det är roligare om det hade kommit fler.  men vill itne folk komma så skit i det. men då är det onödigt att skriva som du gjorde.
men skitsamma.
vill du iten komma så behöver du inte.  folk får åka dit dom tycker är roligast. 
jag säger inte att jag inte åker till ystad bara för det.

Jag tycker lund är mycke bättre av den enkla anledningen att det är så mycke närmare!  vi ska nog få igång denna träffen ska du se! alla bilnördar hänger inte på g.org! smile

Drive it like you stole it ;)

2 201 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
visst, lund är en studentstad. men vår träff är lika långt från centrum som ystadträffen är.
så, vad är problemet?
jag tvingar ingen att komma.  vill ni komma så är det skitkul. men vill ni inte komma, så kom inte. ni behöver inte ens skriva att ni inte vill komma. det är lugnt.
vi har haft vår tråf i över 2 år, så det är inget jättenytt.
c ya

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
9 maj 2009
peter_1976 skrev:
visst, lund är en studentstad. men vår träff är lika långt från centrum som ystadträffen är.
så, vad är problemet?
jag tvingar ingen att komma.  vill ni komma så är det skitkul. men vill ni inte komma, så kom inte. ni behöver inte ens skriva att ni inte vill komma. det är lugnt.
vi har haft vår tråf i över 2 år, så det är inget jättenytt.
c ya

Jag tänkte mer som en av orsakerna till att det är så få som besöker träffen .. Men jag hoppas att det kommer flera detta året till er smile

1 464 Inlägg
10 maj 2009
peter_1976 skrev:
nä, jag ska inte till ystad. förra året hade vi våra träffar varannan vecka o ystad varannan veckan o jag var på båda. varför ska jag ta bort min träff helt bara för att dom lägger ystadträff varje vecka istället?
o jag ska till ystad om ett par veckor istället hade jag tänkt

Helt rätt. Finns ingen anledning att stoppa en träff för att det ändras till veckomässigt i Ystad. Finner det däremot konstigt att det är så lite folk hos er, med tanke på att alla 'motormuppar' wink som finns i väst.

Malmö, har ju 'en del' med en lätt underdrift, Lund, Staffanstorp och omnejd det samma. Löser sig väl nu när vädret blir lite bättre. Råkar jag vara på det hållet nån fredag så kommer jag iallafall inom en stund. tongue

Och förresten, länken är miffad? Testa http://tinyurl.com/pb58js istället kanske.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

28 Inlägg
10 maj 2009
Kan  tyvärr inte komma idag =/, har ingen bil för tillfället..
Senast redigerat av plutten (15 maj 2009)

8 Inlägg
10 maj 2009
Jag kommer nog förbi tar inte så lång tid från mig att köra ditt smile

542 Inlägg
13 maj 2009
Kan tyvär inte komma med min s13 på fredag inte klar ännu:/..Men låter skit skoj ju nära o bra med en träff i Lund inte omöjligt att jag dyker upp i bruksbilen=)

peter_1976 : Roligt att du anstränger dig för träffen o alla andra som skriver att de kommer bli tråkigt blir inte roligare än vad man gör den till;)
Senast redigerat av Koddas (13 maj 2009)

DFFL
9 020 Inlägg
13 maj 2009
Verkar inte som en hit.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök