3495
Sök

Mazda 323F Rostlagningen klar! Ljudbygget klart! - Nya bilder 22/8 från Umeå Gatbilträff 2010, sida 10!

Utbildad Klåpare
80 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
txi skrev:
var i garaget ikv också, men blev bara fortsatt städning, så inte värt med ngn bildupdate :p

men fan va stor bänken vart tongue hehe

264 Inlägg
18 maj 2009
nm skrev:
txi skrev:
var i garaget ikv också, men blev bara fortsatt städning, så inte värt med ngn bildupdate :p

haha jao tongue vi har för mkt verktyg och annat skit i garaget, vi får bygga om lite, bygga verktygsvägg där alla jävla dunkar står tongue

Legitimerad klåpare
212 Inlägg
18 maj 2009
Och nu så har jag lyckats fixa min turbo så nu kan jag va med igen:D

264 Inlägg
18 maj 2009
Stoorn skrev:

kuung !

Utbildad Klåpare
80 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
txi skrev:
nm skrev:
txi skrev:

haha jao tongue vi har för mkt verktyg och annat skit i garaget, vi får bygga om lite, bygga verktygsvägg där alla jävla dunkar står tongue

jo men vart fan ska man he dunkarna? tongue

Utbildad Klåpare
80 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
Stoorn skrev:

fan va bra big_smile

4 663 Inlägg
19 maj 2009
när börjar lastningen ? big_smile

264 Inlägg
19 maj 2009
Saab_Robin skrev:
när börjar lastningen ? big_smile

utgår ifrån att du menar plasta :p
25e köper vi plasten, då löningen för Jonas (nm) kommer.

moppefan blev ju inte såld tyvärr så.. tongue

Utbildad Klåpare
80 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
varit i garaget ikv, men inte jobbat med mazdan, blev å fixa plåt till en polare.

Utbildad Klåpare
80 Inlägg
21 maj 2009
Trådstartare
Nån som vet av några bra 5.25" som inte kostar allt för mkt?

729 Inlägg
21 maj 2009
Jag har varit nöjd med mina Hifonics Zeus 6,5"-kit... Dom borde finnas i 5,25" också om du hittar någon återförsäljare... ca 130 euro/kit kostade dom...

Dock är dom de första "riktiga" högtalare jag har så jag har inte så mycket att jämföra med...

Utbildad Klåpare
80 Inlägg
21 maj 2009
Trådstartare
ts85 skrev:
Jag har varit nöjd med mina Hifonics Zeus 6,5"-kit... Dom borde finnas i 5,25" också om du hittar någon återförsäljare... ca 130 euro/kit kostade dom...

Dock är dom de första "riktiga" högtalare jag har så jag har inte så mycket att jämföra med...

hehe okej tongue

tack för tipset iaf smile

Avstängd
962 Inlägg
22 maj 2009
Varför kletar du på underredsmassa inne i bilen? Det finns väll tusen bättre alternativ än det speciellt när det är inne i kupén.. Zinkfärg och 2k epoxy tex...

Utbildad Klåpare
80 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
prodrive skrev:
Varför kletar du på underredsmassa inne i bilen? Det finns väll tusen bättre alternativ än det speciellt när det är inne i kupén.. Zinkfärg och 2k epoxy tex...

d vart underredsmassa för att tänka några små hål mellan svetsningarna

Avstängd
962 Inlägg
22 maj 2009
nm skrev:
prodrive skrev:

Då ska man använda karosserikitt och inte underredsmassa... Först rostskyddsfärg, sen kitt, sen färg på det.

Utbildad Klåpare
80 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
prodrive skrev:
nm skrev:
prodrive skrev:

Då ska man använda karosserikitt och inte underredsmassa... Först rostskyddsfärg, sen kitt, sen färg på det.

jo men d kostar pengar.. tongue och hade en burk underredsmassa liggandes så.. d vart som enklast tongue

264 Inlägg
24 maj 2009
Imorgon är det löning, så förhoppningsvis börjar vi plats imorgon.

757 Inlägg
24 maj 2009
har ni kollat rosten vid bakre dämparna? brukar kunna bli fina hål där som gör att det kommer in en massa vatten i skuffen, samt så kan ni kolla på tankröret som sitter bakom en plastkåpa i hjulhuset. brukar kunna rosta bort med tiden.

264 Inlägg
24 maj 2009
ingen rost vid bakdämparna, det kollade vi häromdagen, då vi upptäckte att en polare hade det problemet :p

ok tack för tipset om tankröret, ska kolla det imorgon.

264 Inlägg
25 maj 2009
plasten inhandlad, första lagret lagt, kommer troligast bilder ikv .

Sök