prodrive skrev:
Gör inget, garvar gott åt alla upprörda svar ändå.
Skall jag vara ärlig är jag inte lika trångsynt som jag verkar, jag kryddar bara på lite extra
Fast jag vill inte äga ett badkar för det...
Trångsynt eller inte, beter man sig som ett rövhåll blir man också klassat som ett och den läxan hoppas jag du kommer lära dig en dag.
Jag är allt annat är förtjust i moderna bilar, litar inte på elektroniken för 5öre utan föredrar sånt jag kan plocka ner och fixa själv var än jag befinner mig.
Men det säger inte att jag inte uppskattar nya bilar, Kört både lancer, Viper, Porsche samt ett par gubb racers (RS6, M5, m.m.) och det är förbaskat fina bilar och går verkligen kanon, men inget för mig.
Och ser absolut inget fel på din Subaru heller, tvärtom, snygg bil och ett gediget bygge!
Fast att förvänta sig en liknande kommentar från en person som dig är som att få en miljon på lotto skulle jag tro för du skulle aldrig kunna se utanför din egna glaskula ens om du skulle bli grovsmiskad i bana av en 50år gammalt badkar.
Så gör nu oss alla en tjänst, istället för att reta upp folk, skapa disskutioner och riskera att få dig själv avstängd från denna för övrigt trevliga sidan så kan du hålla dina åsikter för dig själv om du inte kan säga något snällt.
Mvh