MrEricsson skrev:
kan ju faktist bli nått intressant och läsa=D glömm inte mkt bilder;)
jag lägger upp mitt projekt av två anledningar, 1 att försöka tillföra någonting till forumet, 2 att få tips och kritik så att jag lär mig så mycket som möjligt, bilder kommer in så fort jag kommer hem
tack btw då vet jag iallfall att det är en som är intresserad
har kapat dörrsidan på mitten nu o monterat min hemmabyggda skiva, blev jäkligt nöjd med resultatet, kommer sitta 4 stycken 6,5or längst ner o antingen en 6,5a i orginalhålet, eller något annat roligt.. en skärm kanske
hoppas att det blir iallfall en liten skillnad när man hoppar från 4 högtalare till 18-20 st.. bakdörrarna då??, där blir det 5,25or som det ser ut nu. ska mäta lite o se ifall det blir bra med 5 stycken, annars sätter jag dit 4 st.. räknar med o ha allt monterat o färdigkapat om ca 1-2 veckor, sen ska det kläs med, blir lite svårare det.
har ju ställt upp laddtrycket från 0,3- 0,6-7 bar. blev en liten skillnad;)
fick ju även oljeläckage som tack för allt skoj man haft, efter lite undersökande så såg jag att det var pluggarna till oljefiltersadaptern som läckte, skruvade åt dem o kan bara konstatera att biltema suger:P blir till o lösa det på något annat sätt, helst ville jag ju inte ha någon adapter men det verkade vara det lättaste sättet, om någon har någon ide så kan dom ju skriva en rad till mig, pratar alltså om oljetemp/tryck mätare.