trevligt projekt ang bromsskivorna så kan man med värmebeständig färg måla dom ytor som inte har kontakt med bromsbeläggen. Passa även på att måla bromssköldarna med typ hammarlack lr nått så dom också håller sig fräscha.
Ser bra ut. Enkelt och rent. Låter mumma antar jag. Lycka till med fortsatt bygge.
Oh tack! ;D kul att någon tycker om mitt långtidsprojekt, för det kommer ju somsagt ta ett bra tag innan jag får det som jag vill. Men såfort jag får in mina små slantar blir det till att handla mera hehe
Stressa inte över att allt inte sker över en natt! Det har det inte gjort för mej heller... Man har ju inte pengar i obegränsade mängder som studerande...
Jag kommer iaf att kika in i tråden med jämna mellanrum, utgångsobjektet ser ju riktigt fint ut och hittills har har det ju blivit bra det som du gjort...
Jofan. Har precis fått lite pengar till övers, sålde min gamla moped idag, som stått i 3 år Har inte inhandlat något än, men imorn ska jag på Biltema, fårse vad kul de kommer därifrån då
När jag först kom upp på Biltema hade dom inte det jag skulle köpa Var även in på clas ohlson & skulle köpa dioder, men då hade dom inte sånna hemma heller Så då for jag över till mekonomen, och då stötte jag på dehär istället som jag bestämde mig för att inhandla!
Grundfärg och Blå färg till Bromsoken! ;D Så förhoppningsvis blir det att måla om oken till helgen ;D & Nya högtalagaller till 6,5" fram, just nu är de original galler på och dom är INTE fina + att dom skallrar som fan Men nästa gång jag far in till Sundsvall ska jag inhandla de andra som jag inte fick tag i idag
Ser att du har handlat lite saker på Biltema Bättre än ingenting, en bra början När du har råd så kan du lägga på grejerna jag tipsade dig om tidigare angående kjolpaket och fälgar Lycka till
//CarpeDiem
Senast redigerat av CarpeDiem (23 maj 2009)
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)