3240
Sök

Eftersnack blackrace Kalmar 9e Maj

Team Kränghäng
657 Inlägg
10 maj 2009
Trådstartare
Vill å styrelsens vägnar tack alla som gjorde de möjligt med kvällen..!

Vi är mkt nöjda med hur allt sköttes och allas insatser, funktionärer, körande och även publik..!

Nu är ju frågan.. vad kan göras bättre.. även om vi är nöjda så strävar vi alltid efter att utvecklas och göra de ännu lite bättre..!

MVH
Frosth__ Eliza och resten av styrelsen..!

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
10 maj 2009
Var superkul att vara där och kolla, hade jätteroligt! Men varför de höga stängslen? Jag var där för 2 år sen och då var det typ midje/brösthöga staket, tyckte det var mycket bättre för oss som ville fota och så..
Men tyckte allting flöt på bra, jättenöjd med kvällen! = )
Senast redigerat av Reeplayed (10 maj 2009)

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Putsbög?
200 Inlägg
10 maj 2009
Vi tar helt enkelt de stängsel vi får låna gratis, och dessa var över den här gången smile
Hade du sagt till mig hade jag släppt in dig på innerplan för att få fota, gör de nästa gång (13 Juni)

MVH

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
10 maj 2009
Bramstedt skrev:
Vi tar helt enkelt de stängsel vi får låna gratis, och dessa var över den här gången smile
Hade du sagt till mig hade jag släppt in dig på innerplan för att få fota, gör de nästa gång (13 Juni)

MVH

Aha okej = ) Då förstår jag! Ja jo, jag glömde ju kolla om du ens skulle dit innan men nu träffade jag ju dig på plats istället tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

driftsättare
169 Inlägg
10 maj 2009
det var kul o se vad man kunde få för tider med den lille... lyckades få till en hyffsad tid på 09,28 o 128km/h i slutfart men däcken är totalslut nu tyvärr

4 001 Inlägg
10 maj 2009
Mera publikplats hade inte varit dumt, det finns ju gott om plats att stängsla av utan att riskera någon säkerhet.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
10 maj 2009
Vi får inte ha stängsel längra fram ur säkerhetssynpunkt. INgen publik efter starten, därav avspärrningen.

Tack alla som dök upp och gjorde kvällen grym!

MVH
Senast redigerat av Eliza (10 maj 2009)

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

5 Inlägg
10 maj 2009
När kommer Resultaten in på Blackrace.nu? missade några tidlappar!

Servicetekniker
235 Inlägg
10 maj 2009
Får tacka för en bra kväll. synd att man bara kunde köra två repor innan man fick problem.
Men man får väl göra ett nytt försök nästa gång smile

mvh ralle
Senast redigerat av _ralle_ (10 maj 2009)

Team Chevy740

Åkeri ägare
226 Inlägg
10 maj 2009
Blev en kanon kväll. Vad kan göras bättre tja tycket vi hade grymt mycket folk runt bilarna vi som ställde ut. Vore kanske kul för publiken att kunna ut se kvällens bil. Ett stort tack till alla som ser till att ett blackrace funkar blev en väldigt lyckad kväll

/M

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

157 Inlägg
10 maj 2009
Repotage från lokaltidningen med film. http://www.barometern.se/nyheter/kalmar … 315726).gm

Här är även ett gäng bilder från gårdagen http://www.xstudio.se/blackrace_kalmar_2009_05_09/

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
10 maj 2009
Så fort jag fått listan fårn Frank som har hand om tiden mailar jag den till blackrace och sen är den uppe smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

157 Inlägg
11 maj 2009
TIder

http://www.realrawracing.se/ ---> Tidtagning

Sök