2985
Sök

Företag som kopplar in mätare åt en

Inläggskritiker
990 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
Det är så att jag köpt 9st 52mm mätare, samt en 5" varvräknare och dessa ska tillsammans lämnas bort till en firma som ska göra en hållare i glasfiber av hela instrumentpanelen på nåt snyggt vis.

Saken är nu att jag söker en firma som kan koppla in alla mätare, för jag hatar el och sladdar.
Alla hårdvaru uttag är fixade så som lambda uttag i downpipe, även temputtag för avgastemp i extraktorgrenröret och så.

Tips mottages snällt.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Beslutsångest.
322 Inlägg
13 maj 2009
Det borde nog vilken verkstad som helst kunna. Har frågat två stycken här i Södertäljeområdet och den ena är en vanligt bilmeckfirma och den andra är en trimfirma.

782 Inlägg
13 maj 2009
Ska du ha tag i en firma som kan bygga om hela instrumentpanelen för att få in 9 mätare och en varvräknare så skulle jag snacka med bilstereofirmorna om dom vet någon som kan bygga.

Är det så att du bara behöver hjälp att koppla in grejerna så finns den en boschverkstad vid rejmes i linköping som borde kunna reda ut det.

Inläggskritiker
990 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
og900turbo skrev:
har du kollar om verkstan nere vid stockholmsrondellen kan ? vid okq8 macken där ! Mvh!

OK ska prova och ringa dom, dom har väl lokaler i samma fastighet som OKQ8, precis brevid ?

Orkar inte dra sladdar o sånt shit själv, svintråkigt bättre o lämna bort smile

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Inläggskritiker
990 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
patrik79 skrev:
Ska du ha tag i en firma som kan bygga om hela instrumentpanelen för att få in 9 mätare och en varvräknare så skulle jag snacka med bilstereofirmorna om dom vet någon som kan bygga.

Är det så att du bara behöver hjälp att koppla in grejerna så finns den en boschverkstad vid rejmes i linköping som borde kunna reda ut det.

Det med att bygga instrumentpanelen har jag redan fixat en annan firma som gör.
Det är sjävla inkopplingen jag behöver "hjälp" med, jag fixar det iofs själv men vill inte och orkar inget, hatar el/ström saker, spec att dra sladdar.

Du vet inte namnet på boschverkstaden ?

4 Inlägg
14 maj 2009
Vi på Ken Racing gör sådana jobb.

Slå en signal så kan vi snacka mer om saken.

www.kenracing.se

Bilimport | Trimning | Styling | Lackering | Flockning | Billjud | Drifting
http://www.kenracing.se/

Inläggskritiker
990 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
kenracing skrev:
Vi på Ken Racing gör sådana jobb.

Slå en signal så kan vi snacka mer om saken.

www.kenracing.se

Dåså perfekt, då slår ja 2 flugor i en smäll. smile

Sök