3321
Sök

Vart har alla anonser om att köpa min bil oavsett märke, årsmod, skick tagit vägen?

72 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
Kikade på blocket i dag på jobbet och förvånades smått över att alla anonser om att köpa bilar oavsett skick, märke osv. är helt borta!

för en månad sedan va de flera sidor med sånna anonser men nu är det tomt!
vet ngn vad detta kan bero på?

jag vill ju sälja min bil tongue

260 Inlägg
18 maj 2009
De har möblerat om sidan? Under rutan för sökning har du tex. "köpes, säljes, bytes osv." Jag kan, som alltid, söka för fullt som man ska kunna. Om du inte ens kommer in knappt kanske något blockerar det på ditt jobb? Annars så har det fått sig en ansiktslyftning bara!

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
18 maj 2009
Grotesk skrev:
De har möblerat om sidan? Under rutan för sökning har du tex. "köpes, säljes, bytes osv." Jag kan, som alltid, söka för fullt som man ska kunna. Om du inte ens kommer in knappt kanske något blockerar det på ditt jobb? Annars så har det fått sig en ansiktslyftning bara!

Läste du ens frågan i tråden?

Bygger rolig bil. :)

260 Inlägg
18 maj 2009
Torlejf skrev:
Grotesk skrev:

Det vill jag minnas att jag gjorde, men frågan var lite luddig och jag försökte utveckla vad han syftade på. Vänligen förklara eller visa med tex. skärmdump, tydligen förstår jag inte frågan!

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
18 maj 2009
Grotesk skrev:
Torlejf skrev:
Grotesk skrev:

Det vill jag minnas att jag gjorde, men frågan var lite luddig och jag försökte utveckla vad han syftade på. Vänligen förklara eller visa med tex. skärmdump, tydligen förstår jag inte frågan!

`

Han undrade varför det inte finns människor som lägger ut annonser om att dom köper vad fan som helst.
En rostig Opel besiktigad senast -98 och har 45 tvåor.

Han undrar varför folk har slutat med dessa annonser?

Så tolkar jag det.
Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

831 Inlägg
18 maj 2009
Eh det är väl bra. Jävla skojare hela högen!

213 Inlägg
18 maj 2009
CrilleD skrev:
Eh det är väl bra. Jävla skojare hela högen!

Har du helt rätt i.. Hjälpte en kompis att sälja sin bil till en såndär.. Han skulle få 5000:- dem hämtade den, smidigare en skroten. Så killen kom med sin lastbil = Rostig jävla biltransport såg ut som den skulle rasa ihop vilken sekund som helst.. Sen när han skulle betala hade han inga pengar mad men killen hade kört från malmö lol

Världen är full av idioter.. Men lustigt nog är dem flesta konstruktörer.
Trafikregler gäller bara på dagen...

123 Inlägg
18 maj 2009
tycker bara att det e bra att de är borta sidan var joo fullproppad med sånt skit

260 Inlägg
18 maj 2009
Torlejf skrev:
Grotesk skrev:
Torlejf skrev:

`

Han undrade varför det inte finns människor som lägger ut annonser om att dom köper vad fan som helst.
En rostig Opel besiktigad senast -98 och har 45 tvåor.

Han undrar varför folk har slutat med dessa annonser?

Så tolkar jag det.
Mvh. David.

Då ber jag om ursäkt, nu förstår jag vad saken gäller hehe.. Jag får skylla på dålig sömn och hård träning!

TACS Medlem
457 Inlägg
18 maj 2009
Det var ju främst bilskrotar som köpte dessa schabrak till bilar och styckade och sålde delarna. Tog reg.papprena och fick en liten skrotpremie. De flesta annonser försvann efter att skrotpremien försvann. Även om man tycker att det borde vara tvärtom förståss ... (?)

Saabifierad
2 031 Inlägg
18 maj 2009
Syftar ni på:

http://www.blocket.se/stockholm/Koper_A … 11&w=3

http://www.blocket.se/stockholm/KOPER_A … 11&w=3

http://www.blocket.se/stockholm/Kopas_b … 11&w=3

Av någon anledning håller dom flesta till i Stockholm.

Något jag alltid undrat: vad gör dom med bilarna? om dom köper vad som helst i vilket skick som helst, dom kan väl inte fixa upp alla bilar exempelvis Opel Kadett med sabbad framvagn, intryckta dörrar och inslagna rutor? och varför just från 1988 eller 1990??

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Sök