Tycker nog du ska köra på det . Kan vara lite jobbiga att hålla rena men vill man ha bilen fin får man själv lida pin
Tror det kan bli riktigt snyggt! Men frågan är om det är så snyggt att dom blir helt svarta av bromsdamm efter en veckas körning till jobbet...? Man har ju inte tid å tvätta bilen flera gånger i veckan! Va tror du?
Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
nej nej dom blir inte svarta på en gång.. ser du inte på den silvriga färgen hur mycket bromsdamm som kommer eller? helt osynligt är det ju inte på silver.
"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
nej nej dom blir inte svarta på en gång.. ser du inte på den silvriga färgen hur mycket bromsdamm som kommer eller? helt osynligt är det ju inte på silver.
Jo, men ju mörkare en fälg e desto mindre syns den första skiten som lägger sig! vad jag menade va, om det snabbt ser skabbigt ut på vita fälgar...? Jag vet att bromsdamm inte är osynligt silvriga fälgar
Om NISMO står för Nissan Motorsports, betyder då HOMO Honda Motorsports?
Lacka vita, byt till bromsklossar som inte dammar lika mycket, tex EBC eller Posi Quiet och vaxa fälgarna ordentligt. Blir lite lättare att hålla dem rena då. Jag ska lacka om mina som dock redan är vita, men dem blir vita igen.
Lacka vita, byt till bromsklossar som inte dammar lika mycket, tex EBC eller Posi Quiet och vaxa fälgarna ordentligt. Blir lite lättare att hålla dem rena då. Jag ska lacka om mina som dock redan är vita, men dem blir vita igen.
Håller medm sen är ju högtrycks tvätten guld värd här me;)
Håller medm sen är ju högtrycks tvätten guld värd här me;)