tycker det var ett bra pris faktiskt, det går inte åt så mycket färg som man tror. hade min inne på lack ifjol och han använde inte ens en liter till hela bilen.
Tänkte iaf ringa runt lite till alla lackfirmor här i byn. får se vad dom säger.. Men kanske klarar sig på 1,5-2 liter då? Med tanke på att det kommer läggas en mörk färg på en redan mörk yta..
Vet jag betalade max 500 burken i sala. kolla med dem inte långt mellan byarna.
Jo det kan man ju göra, har jobbat på mekonomen i Enköping så kanske ska höra med gamla chefen ifall han kan fixa hem det till byn isf..
Men 500:- per liter då alltså? Färdigt att hälla i sprutan? Har aldrig hållt på med själva lackjobbet så har ingen aning om hur man gör eller så.. Men har en lackerare som väntar bara jag fixar klart sista på bilen och fixar färg så..
prata med ronny i sala.....Då kanske det blir billigare...Hoppas det löser sig på billigaste sätt
Det ska jag göra
Färgen jag har i sthlm är iaf en ganska så mörk lila med 10% vit pearl i. Tror det blir riktigt fint. Men ska höra med han absolut. Tar för givet att han jobbar på mekonomen i Sala alltså?
prata med ronny i sala.....Då kanske det blir billigare...Hoppas det löser sig på billigaste sätt
Det ska jag göra
Färgen jag har i sthlm är iaf en ganska så mörk lila med 10% vit pearl i. Tror det blir riktigt fint. Men ska höra med han absolut. Tar för givet att han jobbar på mekonomen i Sala alltså?
Japp, sala jobbar han...
Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack