äntligen klar med bakdelen och dörrsidorna! nu vill ja ha mina spacers. blir galen snart. har väntat i typ en månad och nu gick dom jävlarna på semester så nu får ja dom inte på 3veckor till så om någon vet vart man kan få 30mm spacers till ett vettigt pris så snälla skriv!!!
Tjena! Grymt bygge. Jag har tyvärr inget tips där du kan hitta spacers Men en snabb fråga bara, hur kruxigt är det att få ner m50 motorn i 320n? Jag tänker på el och motorfästen osv..
Tjena! Grymt bygge. Jag har tyvärr inget tips där du kan hitta spacers Men en snabb fråga bara, hur kruxigt är det att få ner m50 motorn i 320n? Jag tänker på el och motorfästen osv..
Mvh Jonatan
om man kan det så är det inte svårt vi gjorde det ju på 4 dagar typ men du ska höra med http://www.garaget.org/Nicke-A han kan allt om motorbyte. det är han som har hjälpt mig!
Tycker bakspoilern är lite för mycket, hade passat på en japs men inte Bmw
I övrigt är det så satans rå!
håller faktiskt lite med dig. han ser så smal och hög ut men ja hoppades på att det blir lite bättre när jag får ut hjulen. höll på en bra stund för att få den dit ja ville också för om man sätter dit den så som den var när jag fick den så sticker den ut så lång bakom så det ser helt för jävligt ut men jag har inte rikigt bestämt mig för va jag tycker än!? får vänta på spacer!
kuken stååår ofen!!! Dricker birra å tänker på va vi ska göra i vinter å är helt sken!!! Fan va sugen ja blev när du va här i måndas å skruva! Fan blivit fet din nu! Å kör som en *** gör du å!!!! Syrran å emma kommer döda oss i vinter pga att dom får för dåligt me uppmärksamhet när vi ligger under bilarna å å lokter skit:)
ÄNTLIGEN har jag fått spacers!!!!! fan va ja väntar på att få på dom och vallsa ut skärmarna så dom står rakt ut mmmm Bilder kommer snart! min dator har krassat så ja måste låna därför är jag inte inne så ofta
gömde lite kablar bakom en kolfiber platta här om dagen! annars händer det inte mycket. lungnet före stormen! ska sätta igång när ja måste betala försäkringen nästa gång om typ en månad för då ställer jag av den över vintern för turbo konvertering och lite annat små pyssel! syns då